دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

سالی که گذشت یا سالی که داره میاد!

وقتی بزرگتر میشی کاملا میتونی احساسش کنی!!! سالی که گذشت پر از اشتباهات زیاد بود برای من! اشتباهات همراه خسارت. که خودمم باورم نمیشه این من بودم که همچین خطایی رو کردم. آهان لسیانسمم گرفتم... :دی و ...

ولی سال پیش رو! کلی برنامه دارم براش با تمام مشکلاتی که هست! امیدوارم سال دیگه این موقع بیام تک تکشونو شرح بدم.


امیدوارم امسال پر از اتفاقات خوبی برای همه شما

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:03

مشکلات به سبکی هوا / عشق به عمق اقیانوس
دوستی به محکمی الماس / موفقیت به درخشانی طلا
اینها آرزوهای من برای توست

ممنون بابت این همه آرزوی قشنگ

مترسنج جمعه 3 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:19 http://dar300metri.blogsky.com/

در مورد تیتر:سالی که میاد

شاید سال 96!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.