دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

جل الخالق!!!!

مورد کشف شده یعنی زنداداش لیلی، دو سه تا مار کشته . مار که نه افعی!!!  این خانم محترم از مار نمیترسه ولی سوسک که می بینه جوری جیغ میکشه و میره آسمون و میاد زمین که تو مسابقات پرش المپیک میرفت حتما مدال طلا می اوردO_o
نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی بهار یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:55 http://khaterateman95.blogsky.com

آخ فاطمه چقدر خندیدم؛))))))))

مار؛من حتی بهش فکر می کنم می ترسم؛)

منم از مار میترسم. وای بهار واقعا سه تا مار بزرگ کشته جدی جدی! ولی چنان لز سوسک میترسید که من در عجب بودم!!!

دورافتاده یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:02

مورد کشف شده که بعضی سوسک ها چنان ابهتی دارن که یعنی افعی جلوشون سوسک میشه!

:))))))) مثلا افعی جیغ بکشه!!
مورد عجیبی بود این!

مترسنج چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:47 http://www.dar300metri.blogsky.com/

سوسک چندش آوره!
حاظرم به مارمولک یا مار دست بزنم اما نگاه به ریخت سوسک نکنم! جل الخالق!

سوسک چندش آور هست ولی وقتی میشه افعی و کشت حداقل بایدبتونه سوسک رو بکشه!
من از سوسکا نمیترسم. شگفت انگیزن بنظرمن:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.