دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

سخن پرانی

گاهی ام فک میکنم انگار خدا هیچ شاگردی جز ما نداره. هی فرت فرت از ما آزمون میگیره. هر روز یه مدل ناشناخته تر... خدایا حداقل هوشمم زیاد کن که قشنگ شریجه بزنم...:)

به لطف خودشم که همه رو یکی درمیون تبصره کرده واسم! 


ادامه نوشت: 

1- تنهایی خر است.

2- نظرات رو بعد تایید میکنم ببخشید :خجالت:

3-تا کی درس؟؟؟ بس نیست دیگه؟ خسته شدم خب:| کی قراره این مرحله مسخره تموم بشه وارد مرحله بعدی بشیم!!! 

4- اونقدر همیشه تو هول و ولا هستم که وقتی یکم زندگی آروم میشه میترسم. واقعا میترسم ! زندگی رو با تمام بالا پاییناش دوست دارم...

5- خیلی چیزا نمیدونم. دوست دارم یه چیز ناشناخته تر و جدید یاد بگیرم. نمیدونم چی دقیقا!!! دوس دارم یه عالمه کتاب بخونم. فیلم نگاه کنم و ...

6- اونقدر کیف دوختم امروز که انگشتام درد گرفته:(

7- و باز هم تنهایی خر است:| دلم یکی رو میخواد از جنس نگاه خودم، آیا این توقع زیادی ه خداجونیم؟ یه نیگا کن شاید ته کیسه ات یکی پیدا بشه هااا، آدرسم که میدونی قربونت بشم. مرسی خدای مهربانم. بووووس:*

8- چند روزیه مغز جونیم زیاد آمپر کشیده باید سیم پیچیش عوض بشه. درست میشم بازم:(

9- خدایا بخاطر همه نعمت هات. داده هات و نداده هات شکرت یه عالمه:) بیچارمم کنی بازم شاگردت میمونم، هر چی ام دلت میخواد منو بیآزمای ^_^ 

10- دلم یه عالمه گریه میخواد ولی نمیدونم چرا خندم میگیره. جور نمیشه خودمو خالی کنم حالم کوک بشه:|

11- همه ی شما ها رو دوست دارم. مرسی که دوستای خوب منید:) 

و...


نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:13 http://anahno.blogsky.com

ایشالا درست میشه همه چیز.شما که شرایط ازدواج دارید و تنهایی دوست ندارید یکم سختگیری نکنید این همه خاسگار میاد ردش میکنید بالاخره هیشکی کامل نیست .ازدواج کن برو دیگه از دستت راحت میشیم .پستهای بعدید ایشالا میشه امروز بچه م نمیدونم چرا اسهال داره

من سخت گیر نیستم اصلا. باید همون دانشگاه ازدباج میکردم ولی اون موقع اصلا شرایط پذیرش زندگی و نداشتم و هر چی بود رد کردم. اصلا سخت گیر نبودم. الانم که نیس دیگه:))))))
واااااای بهزاد از دست تو!:دی

بانوی بهار سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 21:43 http://khaterateman95.blogsky.com

آها پس علی الحساب کامنتامو خوردی -ـــــــــ- نوش جونت؛))

تنهایی خر است؛اونم تنهایی تو پاییز؛(
ما هم تو رو دوشت میدالیم یه عالمه^ــــــــ^
بعد اینکه نخسته؛)

دوست دارم سرحوصله کامنت ها رو تایید کنم. با عشق:) برا همین گاهی دیر تایید میکنم:)
مرسی قربونت بشم عزیزه دلم

بهزاد چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 21:30 http://anahno.blogsky.com

نگاه کنا هشتاد ساله میگم آبجی فاطمه الان میگه دیگه شدی داداش من

واقعا که بهزاد. من عمیقا گفتم نه فقط تو کلام!!!
تو که نمیدونی حس عمیق خواهر چطوره!! خیلی عمیق :)

مترسنج پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 http://www.dar300metri.blogsky.com/

1-تنهایی خر است. ولی از بعضی موقعیتها بهتر است!
3-منکه میخام تا دم گور هم درس ادامه داشته باشه(البته درس ها! نه یه مشت خزعبلات که نه دنیا توشه نه اخرت)
بندهای بعدی هم باهات موافق و همدردم..
بند7 رو جداگانه نظرمو میگم...
درمورد بند8 واقعا هم همینطوریم.این دستگاه جوشای جدید رو با ترانسای قدیم مقایسه کردی؟! الان مغز امثال ماها همینجوریه! خیلی از افکار و قیود الکی، ذهن مارو مث اون ترانس سنگین کرده.(همون ریسمان الهی که قبلنم گفتی..)
مورد9 رو هم منم باید یاد بگیرم...
مورد 10 کار امثال من از گریه گذشته:))ولی اینو مطمئنم که هستن افرادی که اوضاع فعلی من براشون بهشته!!همین منو زنده نگه داشته:))
مورد11هم که اگه خود مخاطب پنداری کرده باشم وخودمو تحویل گرفته باشم و بدون بلیط تو لیست دوستان اضافه کرده باشم، باعث بسی افتخار است:)
میدونم همه اینا رو خودتم میدونستی. شاید خاستم بگم مام هستیم!

سلام
ممنون مترسنج جان بابت وقتی که گذاشتی . ممنونم از ته قلبم :)
الان که حالم خوبه میگم تنهایی فقط گاهی اوقات خر است. وقتی مینویسم تنهام بعد دوستانی مثل شما برام وقت میزارید و این همه کامنت میزارید احساس میکنم ناشکری کردم و شرمنده میشم.
3- دانش، رشد کردن و کسب تجربه رو دوست دارم ولی کنکور مثل خوردن زهر میمونه برام:| راهی دیگه ای هم جز گذر از این مسیر وحود نداره انگار :|
دقیقا همینطوره، باید یاد بگیریم چطور رشد کنیم و قابلیت های خودمونو بالا ببریم و سیستم فکریمونو همیشه به روزتر کنیم تا بهتر رشد کنیم :)
واقعا ممنونم مترسنج :)
از خدا سپاسگزارم که دوستان خوبی مثل شما دارم :) ان شاالله همیشه در پناه خدا سلامت باشید :)

بهزاد پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 http://anahno.blogsky.com

اووه خدای من خواااهررر(هندی)

جنبه داشته باش حالا هندیش نکن:)))))

دورافتاده جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 21:20

خوب بعد مدتها یه کامنت طویل بنگاریم (:
1- تنهایی نیمه اولش خره، نیمه دومش فرصت! شما الان بین دو نیمه ای ظاهرا (:
2- کامنت داغ و تازش خوبه!
3- شما باید جواب بدی نه اینکه سوال کنی!
4- شما رو ارجاع میدم به سکانسی از فیلم زیر تیغ (:
5- مهارت فنی: طراحی وب مثل جاوا اسکریپت و html و css | کار ذوقی: ساز مثل تار | کتاب: زندگی نامه نخودکی اصفهانی، نصایح آیت الله مشکینی، دیوان شعر مشیری
6- کیف یا کیسه؟ (: بهر حال من عذر میکنم!
7- آها ... این همون صحبتهای بین دو نیمه است! آفرین (:
8- عوض چرا؟ ریست کن درست میشه!
9- خدایا با شما هستن (:
10- حال و هوای پاییزی اوضاع رو برعکس میکنه اغلب!
11- سپاس منیدم (:
و کلا تو زندگی بخشنده باشید و زیاد صدقه بدید ...

ممنون از شما بابت وقتی که گذاشتید برا این کامنت طویل. سپاس فراوان :)

1- امیدوارم پربرکت باشه این تنهایی :)
2- بله دقیقا
3- پیشنهاداتونم بگید خوبه باز
4- ندیدم. یا دیدم یادم نیست!
5- ممنون طراحی وب علاقه ندارم ولی از باقی پیشنهادات حتما استقبال میکنم :)
6- کیسه ام میتونه تعبیر دیگه ای از کیف باشه !!
7- اوهوم:دی
8- تحلیل برقی بود. بخوام کامپیوتری ام تحلیلش میکردم بازم با ریست درست نمی شد! باید با یه cpu و یه رم و ... بالاتر راه اندازیش کرد:)
و..
ممنون از شما بازم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.