دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

رفتن که بازیافت بشن :(

در حین گردگیری چند ماه پیش کتابهای دبیرستان و جمع کرده بودم بدم نمکی بره! دیروز فروختمشون 1000 تومن. خیلی  شیک رفتم دادمش یه نون سنگک. خیلی چسبید :)

حالا دفعات بعدی کتابهای کنکور رو این بلا رو سرشون میارم. هی چرخیدن و چرخیدن تا باز رسیدن به دست خودم:|

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 15:50 http://anahno.blogsky.com

کار خوبی کردی. کتاب درسی ایران بدرد آتیش روشن کردن میخورن

میخواستم باش چهرشنبه سوری راه بندازم گفتم حیفه بازیافت میشن بهتره

من کتابامو دوست داشتم

بانوی بهار دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 16:18 http://khaterateman95.blogsky.com

نون سنگک خیلی وقته نخوردم فاطمه؛ایندفعه بگو منم بیام؛))

ای جونم عزیزم منم خیلی وقت بود نخورده بودم
چشم عزیزم

مترسنج سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:47 http://www.dar300metri.blogsky.com/

یاد یه مقاله افتادم که چکیدش نقل به مضمون این میشد:
ما بحران اشباع کاذب کتاب داریم...حجم بالایی از کتب دینی و علمی و ...داریم ولی همشون مث بسته چیپس ایرانی اند(پر از باد خالی از محتوی)
و بدتر اینکه فروش این کتابا فقط با اقبال مواجهه

خیلی از کتابها واقعا بی محتوا هستن!!! چه خوب گفتین:)

محمدرضا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 22:20

من خودم تنها چیزی که از کتابای اون موقع یادمه مقدمه ها و متن های انتهای کتابای اندیشه سازان بود.
خیلی خوب بودن
ولی منم موافق اتیش زدن هستم دل ادم خنک میشه

منم گفتم بزارمشون برا چهارشنبه سوری. باز دوباره فکر کردم گفتم کار فرهنگی کنم!!!
من دوسشون داشتم و متاسفانه یا خوشبختانه خیلی صفحات و متن ها رو یادم هست
ادبیات تعلیمی فک کنم ادبیات 1 کیکاوس ابن عنصرالمعالی یا ابوالمعالی نمیدونم درس اول این فصل صفحه سمت چپش درسش رو خیلی دوست داشتم. نامه ها به بچش بود فک کنم. این جمله ازش یادمه " بزرگی خرد و دانش راست نه گوهر و تخمه"
شماره صفحش یادم رفته شاید 64 بود!
یا یه سوال تاریخ چهارم ابتدایی از زمان اشکانیان هنوز یادمه!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.