دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

تغییر کردن خیلی سختـــه

تبدیل عادت های بد به عادت های خوب


راهکار پیشنهاد بدید؟

نظرات 5 + ارسال نظر
بانوی بهار جمعه 30 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 19:43 http://khaterateman95.blogsky.com

خب بستگی داره چه عادتی باشه:دی

عادت های بد دیگه، از خوردن شیرینی شکلات بیش از حد گرفته تا مو کندن های گاه و بیگاهم... حتی در زمینه آموزش و یادگیری و ....

مریم شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 00:25 http://sooskesiah.blogaky.com

سلام عزیزم
پارسال یه معلم داشتم که میگفت علم روانشناسی میگه اگه میخوایید یه عادتی از بین بره سعی کنید تا 28 روز اونو انجام ندید!
اونوقت دیگه خود به خود اون عادت از سرتون میپره!
من خیلی این روشو امتحان کردم ولی نتونستم تا 28 روز تحمل کنم!
البته خیلی وقتا با اینکه به 28 روز نرسیدم اما اون عادت خیلی کمتر شده!

ممنون مریمی. حتما این کار رو میکنم

بانوی بهار شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 15:02 http://khaterateman95.blogsky.com

من کاری رو که واقعا نخوام انجام بدم رو یه برگه مینویسم تا به خودم قول کتبی داده باشم٬برای خودم نتیجه میده خب:دی

من میتونم بزنم زیرش خب. باید این کارم تمرین کنم و خودمو موظف کنم !'(

محمدرضا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 17:16

تشویق کن خودتو ،مثلا بگو یه هفته این کارو نکردم جایزه میگیرم، البته جایزه ها یه جور نباشه که نتونی تهیه کنی

هیچ وقت نشده خودم رو به ی چیز دعوت کنم. باید تو این مورد رو خودم کار کنم . من فقط میتونم خودم رو به پیاده روی دعوت کنم و لذت ببرم:دی

فاطمه شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 23:35

سلام
چندوقت با (مراقبه یاهمون مدیتیشن)آشناشدم چندبارتمرین کردم
به نظرم خیلی میتونه موثرباشه براازبین بردن عادت بدوافزایش تمرکز
وآرامش و..
راجبش ی سرچی کن
کلی مطلب راجبش هست

سلام عزیزم
یه چیزهایی دربارش شنیدم ولی دقیق نمیدونم چی هست. حتما دربارش مطالعه میکنم .
ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.