دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

رونوشت به خودم...

مثلا اگه خواهرشوهر هستید همون خواهر شوهر بمونید دلیلی نداره دایه مهربون تر از مادر باشید. . .

هر کسی تو هر جایگاه و نقشی هست تمام رفتارش براساس همون جایگاه تحلیل و بررسی میشه و یک خواهرشوهر همیشه یک خواهرشوهره. این وسط این نقش رو هم قشنگ بازی کنید که مبادا جایی دلتون بسوزه محبت بیجا کردید و ...

من قانون وضع نمیکنم و نمیگم همه اینجوری باشن. فقط یک تبصره است برا زندگی خودم...

نظرات 3 + ارسال نظر
متین جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 17:41 http://118iran.blogsky.com

امدم برم به وبلاگم سر بزنم متن شما توجهم رو جلب کرد در یک متن میشه گفت که . اگه از چهار چوب شخصیت اجتماعی که پس از قرنها شکل گرفته آدم بیاد بیرون ضربه می خوره و اگر محبت از حد بگذرد غافل خیال بد کند ...

بله همینطوره، ی چیزهایی رو نمیشه تغییر داد. مخصوصا وقتی که گروه یا مجموعه هماهنگ نباشن و مثل هم فکر نکنن مثل روابط خواهرشوهر زنداداشی...!

مریم جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 17:47 http://sooskesiah.blogaky.com

خیلی خیلی موافقم!!!
اینو خیلی تجربه کردم...اگه از اون چیزی که باید بیشتر باشیم همه فکرای برعکس میکنن!

دقیقا همینطوره. توی هر جایگاهی رفتار متناسب با اون رو باید داشت. . . اینجور خودمونم اذیت نمیشیم...

Lady جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 18:21 http://mook.blogsky.com

منم معتقدم خواهر شوهر نمیتونه نقش دایه ی محربون تر از مادر بازی کنه

یه خواهر شوهر مهربونترین و با محبت ترین فرد دنیام باشه بازم خواهرشوهرهههه!! جایگاهش تعریف شدس!! نمیشه،کاریش کرد...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.