دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

راه دیگه ای نبود خب...

 آیا در طول تاریخ مشاهده شده خواهرشوهری بره از خانم داداشش معذرت خواهی کنه؟  اسمم میتونه تو گینس ثبت بشه حتی!!!

بیشتر دلخوری ها یا اختلاف ها بخاطر تفاوت های اخلاقی و رفتاری ه ماهاست نه بد بودنمون... 

مقصر کسی نبود ، نباید کش پیدا میکرد. باید همین جا سریع پروندش بسته می شد.

  

اولین حدیثی که از امام دوست داشتنی ام  تو ذهنم حک شده این بود : "عذرخواهی دلیل خرمندی است"

توی ده سالگی اون مسابقه حفظ احادیث رو برنده نشدم ولی هنوز دفترچم که توش ثبتشون میکردم رو دارم. شاید بزرگترین جایزش همین یه دونه حدیث باشه، که مجبورم میکرد مغرور نباشم.  اگه توجه کنید وقتی از کسی معذرت خواهی می کنید به شرط آدم بودن طرف اونم میگه منم معذرت میخوام...

کلا مشخصه من با خانم داداشام خیلی اختلاف دارم، ولی همیشه سعی کردم مشکلی بوجود نیاد...

نظرات 1 + ارسال نظر
banooye bahar شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 15:18 http://khaterateman95.blogsky.com

چی بگم
بیا بریم اطلاع بدیم برای ثبت اسمت:))))

منم موافقم بهااار :دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.