دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

از خواب هام ناراضی ام...

احساسی که وقت خواب دارم اینه که دیگه بیدار نشم مگر اینکه خستگیم از تنم دراومده باشه. ولی متاسفانه وقتی 5 صبح بیدار میشم ناراحتم... باز میخوابم میخوابم 6 بیدار میشم باز الکی چشمام و به زور فشار میدم میگم بخواب تو که کاری نداری آخه چرا بیدار میشی. چرا مغزم منو درک نمیکنه آخه؟!

گاهی ام یکساعت میخوابی انگار کل خستیگی های عمرت از تنت خارج میشه!! کیفیت مهمتره همیشه ولی این کیفیت توی خوابهای این روزهام نیست:| مثل این میمونه که اگه بیدارم نشم ناراحت نمیشم!

**بیداری که بی حاصل باشه، خواب هم بی کیفیت میشه!!!

*** تعداد ساعت های خوابیدن هیچ رابطه مستقیم یا غیر مستقیمی به خستگی نداره....

**** چه لذتی داره بخوابی بعد بیدار نشی. خودتو یه جای دیگه پیدا کنی...! گاهی میدونم دارم خواب می بینم، باز تو خواب میگم خدا میشه همین جا بمونم ، میشه منو بیدار نکنی...

**** من حالم خوبه هیچ توجهی به چرت و پرت و نشخوارهای ذهنیم نکنید. الان مشکل خواب دارم فقط!!