دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

دلم میخواد شاهد یه مجموعه منظم باشم...

نشد من یه بار بانک با دیدن اون همه بی نظمی ، آشفتگی کارمندا، اون همه کارمند مفت خور از دم بیکار که فقط یه نفر نوبت رد میکنه و کار مردمو راه میندازه ، خرد نشه.

یه همچین سیستم مزخرف بانکداری از ظاهر شعبه های کوچیک در دور افتاده ترین نقطه این آب و خاک کاملا قابل تشخیصه. 

20نفر تو بانک هستن . همه دور خودشون میچرخن، یه نفر خیلی لطف کنن دو نفر سرجاشون نشستن. دلم میخواد یه بار از این آدما از وضعیت مملکت شکایت کنه اونوقت با خاک یکسانش کنم. . .

گند بزنن به سیستم بانکداری ، بهروری و .... تو هر اداره ای برید شونصدتا کارمند بیکار داره....

اداره مخابرات بودم یه مدت 80درصدشون فقط جیره بگیر الاف بودن...!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 00:27

داااغوونن بابا

یه چیزی اونورتر حتی.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.