دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

نطقیاتم

یک زن فقط کافیه "زن" باشه، یعنی ماهیت زن بودن رو درک کنه، بفهمه "مرد" ماهیت خلفتش چی هست و "زن" چی هست...، اینجور برای قدرت نمایی و نشان دادن خودش دیگه نیاز نیست ادای فمینیسم ها  و دربیاره...


# متاسفانه نسل من و امثال من اکثرن دخترهای لوووس داره، که به اخمی اشکش درمیاد با یک قربون صدقه رفتنی شل و ول میشه. خودمم همینطورم. دختر رو جوری بار اورده این نسل که فک میکنه احمق بازی دربیاره جذابتره، یا بچگونه و لوس باشه دوست داشتنی هست، پر توقع بار اومدیم و از دختر بودن فقط زیبایی ظاهری رو یاد گرفتیم. ما قراره بشیم مادرهای نسل بعد مثلا! بزرگ نمیشیم، وقتی ام ازدواج کنیم انگار جوجه دو روزه ایم هی یکی باید قربون صدقمون بره و بهمون توجه کنه و گرنه همش گریه و اه و ناله و نق نق!! هر چیزی حدش خوبه... مقصر اینه پسرهام اینجور پسند شدن. این رفتارها بعد از مدتی خسته کننده میشه، نتیجه اش میشه طلاق یا دوستی های ناپایدار حتی...

یک زن رو فقط باید شدیدا بهش احترام گذاشت و باهاش مثل ملکه ها رفتار کرد، البته یک مرد هم باید مثل پادشاه باهاش برخورد کرد.

از زوج های اطراف فقط دری وری و بد و بیراه و فحش یاد گرفتم. میگن اگه نباشه دیگه زندگی غیرقابل کنترل میشه!!!! گندبزنن چنین سیستم کنترلی رو.

پسر و دختر از بیخ مشکل داریم، مشکل از تربیت ماهاس، این کودک درون خیلی مزخرفه، یک زن باید ملکه درون داشته باشه و باهاش بزرگ بشه، یک مرد هم بایدبا پادشاه مقتدر درونش پرورش پیدا کنه...

علت طلاق ها کامل مشخصه، علت ها خلاصه میشه توی اینکه من نمیدونم زن یعنی چی و مرد هم خودش رو نفهمیده...



نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1395 ساعت 16:36

عالیییی چقد خوب گفتی، خوشم اومد،چند بار خوندمش

دورافتاده جمعه 24 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:27

آره عین این فیلمه هست لیسانسه ها؟
همونطوری:
" عجیجم، خوبی عجقم؟ [قلب] وااای میسی "

ندیدمش اصلا! فقط گذری اسمش رو دیدم فک کنم!
ولی دنیای نویسنده هامونم چقدر کوچیک شده!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.