دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

خدایا نجات بخش باش

گاهی هی مرور میکنم، مگه من چی از زندگی میخوام...

حتی پول هم به اندازه شرافت و انسانیت برام مهم نیست. ولی یهویی همش درگیر مسائل و آدمای پیچیده میشم. مقصر من نیستم بخدا، انگار سرنوشتم اینجور رقم خورده...، میشه من خودمو بکشم کنار....

خدا من که خودمو کشیدم کنار ولی انگار قرار نیست سالم و بی دغدغه زندگی کنم و این سرنوشت منه....

نظرات 3 + ارسال نظر
قاف سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:27

جان می دهم به گوشه زندان سرنوشت... سر را به تازیانه او خم نمی کنم....
ا

زیبا بود، ممنونم ازت :)

بهزاد پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:47

این که نوشتی "حتی پول هم ..."
خیلی بفکر فرو بردم

خب الان زمونه ای شده که جایگاه پول چه بسا از شرافت و انسانیتم بیشتر باشه...!!!

مریم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 01:45 http://sooskesiah.blogaky.com

آدم هر چی مرور میکنه بیشتر اذیت میشه...!

همینطوره دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.