دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

خدا شفام میده...

دلیل اینکه مثل یک بیمار حرف گوش کن دو تا پنی سیلین به جسمم تزریق کردم نامشخصه ولی خیلی داغونم کرد. حالم عجیب شده، بدن درد همراه سرگیجه و بی حالی و ...

نظرات 2 + ارسال نظر
قاف پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 14:00

بلا و بیماری دور باشه ازت ایشالا... مرسی از پاسخها ... من آدرس وب ندارم که بگم... ولی یک روز در میون گاهی هم هر روز از وب یک دوست مشترکمون که خیلی واسم عزیزه میام میخونمت... و خوشالم که برعکس اون دوست همیشه و همیشه هستی و به روزی ...

ممنونم ازتون
باعث دلگرمی هستین. تشکر از لطفتون :)

مریم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 http://sooskesiah.blogaky.com

از دست این سرما خوردگیا!!!
منم سرما خوردم و ازون ترسناکتر قولنج کردم!
کلا داغونم...یاد آقای همساده افتادم!

خیلی بده، منم مثل تو شدم.
آدمو از کار و زندگی میندازه... خدا ریشه کنش کنه
^_^

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.