دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

من واقعا ضعیفم....

یهو می بینی فرو ریختی تو خودت، ظاهر قوی داری، پیش همه قوی هستی، همه میدونن تو خیلی قوی هستی از پس زندگی خودت برمیای، ولی اینطور نیست واقعا.... من سقوط کردم تو خودم....

گاهی به این دخترای وابسته که ضعیف هستن، همیشه یکی باید کاراشونو کنه... حسودیم میشه....

نظرات 7 + ارسال نظر
قاف جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 20:41

رو میکنم به آینه ... من جای آینه میشکنم...

http://s4.picofile.com/file/8165422900/Dariush_Ayenh_ghadimusic_.mp3.html

داریوش...
ممنونم ولی آهنگش خیلی غمگین و روحیه داغون کنه

گل بهار یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:08 http://ghoghayezendegi.blogsky.com

ظهر کامنت گذاشتم ثبت نشده!
سلام
این مورد حسودی جالب بود :)

سلام عزیزم،
ممنون از شما :)

دورافتاده سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 00:03

اغلب ما همینطوری هستیم؛
سرخوشی و اعتماد بنفسمون مال ایام خوشیه؛
یکم که اوضاع دگرگون بشه، دل و دینمون آشوبه؛
شاید از بس که حسابگریم اینطور میشه؛
عاقبتمون به خیر باشه؛

من دقیقا همینطورم...
ان شاالله خدا خودش رحم کنه :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 21:32

نیستیا...

ببخشید :)

مریم سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 00:09 http://sooskesiah.blogaky.com

حرفات دقیقا حرفای منن!
انگار خودم نوشتمشون! :/
در حال حاضر منتظر یه معجزه ام...ینی میشه امیدوار شد؟!
در مورد خودم فهمیدم که دچار بی اعتمادی و ترس از آدما شدم که این احساسات و افکار آشفته اومدن سراغم!

فدات شم عزیزم...
ما شبیه همیم. ولی خب زیاد به ترسات فک نکن. حتما آرزوهای زیادی هم داری...
امیدوارم این روزها ماها زودتر تموم بشه

امید چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 01:21

خیلی داغونی چته ؟دنیا ارزش غصه خوردن نداره فردا که پیرشدی آرزوی همین روزا رو میکنی؛ لذت ببر الکی خوش بشو بگرد بریز بپاش شیطونی کن والله بقرآن

دنیا ارزش هیچی نداره....

مترسنج دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:20 http://dar300metri.blogsky.com/

همون حرف خودت:
" خودت باش"
همین کافیه

بله، باید خودم باشم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.