دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

و شاید در بهار شکوفه کند

توی این همه ناامیدی و ترس ، انگار شجاعت داره ریشه میزنه...
نظرات 11 + ارسال نظر
قاف یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:47

همچی که شجاعت ریشه زد و فاتیما قرار شد قوی باشه همممه چی رمزآمیز و رازآلود شد که.... و راه بر هرگونه فضولی کردن قاف بسته شد که...

ایمیلت رو بزار برات رمز رو بفرستم.
دیدم درست نیست من بخوام خصوصی ترین اتفاقات زندگیمو همینجوری. انتشار بدم. دوست ندارم دری وری بشنوم.

امید دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 04:14

سلام لحظه جان میدونی چیه ۱تیکه نون خامه ای میتونه جادوکنه معجزه کنه عشق رو درونت شکوفا کنه کل روزت روبسازه البته نه هرنون خامه ای_‏ طرف خودش میدونه

فاطمه دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:50

سلام فاطمه جان
ان شاء الله همچی درست میشههه

شرایط سخت برای همه هست
اصلااا سختیها نمک زندگیهه باعث میشه جریان زندگی ازیک نواختی بیرون بیاد وبیشترقدرخوشی هاوداشته هامونوبدونیم


به قول فکرکنم سعدی:هرکه دراین بزم مقربتراست/جام بلابیشترش میدهند (همیشهر حس خوبی بهم میده)

فقط بایدتحمل کنیم وهمچی به خودش بسپریم

سلام عزیزم،
زندگی همینه دیگه. صبوریمون بیشتر میشه. گاهی همین سختی هان که راه رو نشون میدن. شعرقشنگی هست .ممنون هزیزم

امید سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:59

سلام فاطمه جان شما خیلی داری خودتو عذاب میدی آیا بنظرت مردی که متاهله بیکارشده بیمه نداره مستاجره بچه شیرخوار داره سرپرست مادرمریضش هم باشه هرروزبازنش دعوا ومشاجره داره آیا خودکشی بکنه بهترنیست ازاین زنده بودن وزجرکشیدن؟؟ به اینا میگن درد_‏ تف به دولت روحانی ننگ

سلام
بهترین راه حل اینه تن به کارهای سخت بده... مثل کار تو معدن یا کارگری یا... یه مرد اختیارش دست خودشه... یکم تحقیر شدن و سختی کشیدن برا رفاه خانواده اصلا مهم نیست. اون فرد الان ازدواج کرده ، یکی و به این دنیا دعوت کرده، باید تن آسایی رو حذف کنه از زندگیش...
وضعیت همه یه جوره...

امید سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 04:07

شنیده بودیم به دعوای زن وشوهری میگن نمک زندگیه ولی سختی ودرد :نمک! فاطمه جان من حاضرم تمام نمک های زندگیم رو ببخشم و زندگیم بدون نمک وبی مزه باشه کسی نمک نمیخاد؟

ببینید چکار میشه کرد!
خانوما شما هم مثل شما کلافه است. . .
من که خودم نمیدونم چکار کنم. چطور همدردی کنم خب!!!

banooye bahar سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:58 http://khaterateman95.blogsky.com

تو این همه نومیدی و ترس در کنار جوانه زدن شجاعت منم هستم:دی
ایشالا که سال 96سالی پر از خوبی و شادی باشه

ان شاالله :)

مریم سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 18:54 http://sooskesiah.blogaky.com

چه خوب!

قربونت عزیزم

قاف سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 19:09

حسن کچل چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:35

زه هرجا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد / چه سنگین میرود این مرده، ازبس آرزو دارد

ممنون زیبا بود

بهزاد شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:36

عالی

مترسنج سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:34 http://dar300metri.blogsky.com/

امید همیشه هست! این جمله شعار نیس. واقعیته.
راستی رمز پستای قبلی به کیا داده میشه؟

هست ولی ممکنه به خدا نباشه. خودمو میگم اگه واقعا امیدم به خدا بود خیلی کارا رو نمیکردم....
اونا رو حذف کردم کلا..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.