دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

دروغ های دوست داشتنی

گاهی به خوشبختی های اینستا گرامی حسودیم میشه....

هر روز هر روز عکس رنگی پنگی و جینگولی تر میگیرن... 


#به قول دوستی میگفت قبلا حرص میخوردم چرا زندگی من اینجوری نیست بعد از اتفاقاتی به این نتیجه رسیدم که اینا همش دروغه... و دیگه این مدل خوشبختی های به رخ کشیدنی رو باور نمیکنم...


نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 00:52

خوشبختیهای پوشالی .نت بره خوشبختی اینستایی هم میره
نبینم آبجی م غمگین ناک باشه

آره ، خیلی پوچن انگار...
الان خوبم ممنونم داداشی ^_^

قاف جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 22:04

آفرین فاتیما که فهمیدی خدا جز انسانیت هیچی دیگه از بنده هاش نمیخواد... خیلیا برعسک تو نمیدونن اینو... و مثلن نمیدونن که نماز و روزه و مکه رفتن و ... اگه آدمو آدم نکنن دو زار نمی ارزن... همین که اینو فهمیدی خعلی خعلی جلو افتادی توی زندگیت... خود منم تا چن وخت قبل اینو نمدونستم و قاطی همین جینگلی پینگلیا بودم بقول تو.... اینه که فک کنم خودت تا چن وقت دیگ از این روزهای تاریک که گفتی بیران میای و میرسی به روشنایی و نورررررررر.....

ممنونم قاف عزیزم :) ^_^
حرفهات دلگرم کنندس

banooye bahar شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:35 http://khaterateman95.blogsky.com

آره این رنگی پنگی بازیاشون فقط واسه گذاشتن تو اینستا هست-_-

خیلی مصنوعی هستن آخه. اصلنم من حسودی نمیکنم...

هاتف شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 17:32 http://hatefblog.in

خوشبختی اصلا قابلا پز دادن نیست به هیچ عنوان و رسما
و این ها هم در اینستاگرام دروعی بیش نیستن :)

بعضیا بیشتر برا درد کردن تو دل فک و فامیلشونه...

مترسنج سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:20 http://dar300metri.blogsky.com/

اکثر شبکه های اجتماعی تلاف وقته...

اوهوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.