دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

چی هست!؟

این روزها سوال اومده تو ذهنم "فرق بین ما و حیوانات چیه؟ " خیلی دقت میکنم به رفتارهای خودم اطرافیانم حتی حیوانات مختلف...

اول از  حیوانات میگم: 

خیلی صادق هستن، نیگا گنجشک کنید رفتار سگ و انجام نمیده همونقدر ریزه میره و ناز و ضعیف، سگم خودشه. خیلی ام خوبه اونقدر که امام علی علیه السلام شخصا سخن گفته ده تا خصلت سگ که انسان باید یاد بگیره... نجس بودنش برام اصلا منطقی نیست...

همه حیوانات صادق هستن و خودشونن...

احساسات دارن، جفتشونو دوس دارن... حتی بعضیاشون بعد از مرگ جفتشون بهش وفادار میمونن....

میفهمن، محبت رو میفهمن ...

حتی برا خودشون بین آدما و اطرافیانشون طبقه بندی دارن که یکی و از همه بیشتر دوست دارن حتما.... اگه اهلی باشن...

قدر دان هم هستن....

بنظرم حداقل نیمچه عقلی دارن...

حالا ما آدمها؟

همه این خصوصیات و رفتارها رو توی حیوانات دیدم!

اون امانت که خدا داد به ماها چی هست!؟ دنبال حرفهای کلیشه ای نیستم . فقط میدونم اندازه تمام حیوانات اطرافم زندگی نکردم... شاید اونا حقیقت رو میدونن که قدرت تکلم ندارن...


نظرات 3 + ارسال نظر
قاف چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:50

خعلی خعلی عالی اومدی این پستو... مخصوصن حرف حضرت علی خیلی مناسب به ذهنت رسیده... فک کنم ایمان و اسلام در اصل چیزی جز تلاش برای ادامه حیات و ادامه خلقت خدا نیست و اینه که بنظرم اغلب حیوونا حتی حشرات مثل مورشه و زنگور عسل که سوره دارن توی قرآن بخاطر اینکه همممش دنبال ادامه حیات بودن مؤمن و مسلمون واقعی باشن... لااقل از ما آدما که خغلیامون آزار و اذیتهای زیادی واس همدیگه داریم و حتی آدما و مخلوقات خدا رو نابود میکنیم یا میخایم نابود کنیم مومنتر و مسلمونترن... بعدشم فک کنم امانت همین بوده که ما آدما قرار بوده جانشین خدا باشیم و مث اون به هممممه آدما و مخلوقات دیگه خدا خیر برسونیم هرچند که امانتدار خوبی نبودیم اغلب... ینی اغلب شر رسوندیم به همدیگه

" آزار نرسوندن به همدیگه "
تابحال به اینکه این میتونه هدف بوده باشه، فک نکرده بودم...
چقدر به فکر فرو رفتم. ممنون قاف :)

دورافتاده جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 20:08

لایک!

رنگی رنگی وبسایت جالبی بود؛ آنرا هم لایک میکنیم؛
مچکرم؛

ممنون^_^

banooye bahar سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:02 http://khaterateman95.blogsky.com

آخ چقدر قشنگ گفتی:)
تو چرا کتاب نمی نویسی؟:))

ممنونم عزیزم. ولی منو چه به کتاب نوشتن آخه!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.