دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

ساعت جادوگران

خیلی یهویی از خواب بیدار شدم، تمام حس و حالم تگ این زمان فرق داره، تمام وجودم آرامش دارم....

هوا ابری هست، و گر نه آسمون زیبا این ساعتهای دوست داشتنی رو ستاره بارون میکرد برام...

میگن توی این ساعت باید آرزو کرد. اول ژیلا اومد جلوی چشمم، بعدش...

احساس میکنم صدام به خدا نمیرسه، به تغییر احتیاج دارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:27

بخواب

دیگه خوابم نبرد :)

banooye bahar سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:01 http://khaterateman95.blogsky.com

یکم از من یاد بگیرید خوابیدم تا بیدار شم هیچی حالیم نی حتی توپو تانک:))

وقتی خیلی خسته خسته باشم و چند روز خوب نخوابیده باشم اینجورم. خیلی خوشبحالته. حسودیم شد :)))))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.