دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

عجز یعنی همین. نتونی، نمیتونی...

هیچی بدتر از این نیست، بابام حالش بده، دائما قلبش درد میکنه ولی نمی تونیم کاری کنیم...

خدایا میدونم داری مثل همیشه تماشا میکنی، همیشه بیداری، هر کاری اراده کنی میشه . به هر کی دلت میخواد پول میدی، حال میدی، به هر کی نخوای هیچی جز بدبختی نمیدی... میشناسمت، حتی میدونم خیلی مهربونی. حال بابامو خوب کن لدفا....

نظرات 6 + ارسال نظر
chiznevesht سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 23:47 http://chiznevesht.blogsky.com

انشاالله زود حالش خوب میشه

ممنونم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 07:44

تا به حال کسی
تو را با چشم هاش نفس کشیده؟
آنقدر نگاهت می کنم
که نفس هایم
به شماره بیفتد
بانوی زیبای من!
جوری که از خودت فرار کنی
و جایی جز اغوش من
نداشته باشی.
عباس معروفی

زیبا بود.
اسمی ادرسی چیزی میزاشتین؟

مهسا.م چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 15:32 http://1modirjavan.blog.ir

امیدوارم حالشون بهتر شه .

ان شاالله

ممنونم عزیزم

مترسنج شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 20:40 http://dar300metri.blogsky.com/

انشاله بهتر میشن...خدا خودش ختم بخیر کنه ...
نوع دیالوگهات منو یاد شعر سعدی انداخت. ممکنه بیریپط باشه و یا برات تکراری باشه اما بازم میگم:
این لینک شعرشه:
http://ganjoor.net/saadi/boostan/bab1/sh31/

ممنونم مترسنج.
شعرش با ربط بود اتفاقا. ممنونم. :)

قاف پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 16:42

سلام فاتیما جان کجا ینی کدوم شهر زندگی میکنی یا پدرتون زندگی میکنن؟؟ اگه تهران من شاید ینی اگه خدا بخاد شاید بتونم کمک کوچیکی بهت بکنم ... منزورم برای درد قلبشون

سلام قاف جان،
اهل الیگودرز هستم.
ممنونم ازت، خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم.
پزشک هستی قاف عزیز؟

پیش دکتر رفتیم براش، گفت قلبش ضعیفه، ضربان قلبش کنده ولی خب دوبار آنژیو کرده مشکل گرفتگی رگ نداره. یه قرص نوشت که احتمال سکته مغزی از بین بره. فعلا بهتره... ولی دردشو خفیف داره.

خیلی دلگرمی پیامها و حضورت... ممنونم

قاف یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 22:24

سلام وای اهل عجب شهر خوب و باصفایی هستی من چن وقت اونورا بودم و دوستا و همکارای با فامیل گودرزی که فک کنم همشهری تو هستن داشتم... خواهش میکنم لطف داری که دوست خوب بهم میگی و عذر میخام که نرسیدم زیاد سر بزنم بهت اینجا... بله پزشکم و چند ساله که بیمارستان قلب کار میکنم... اگه آنژیو انسداد عروق قلبو نشون نداده خوبه... لابد منزورت از ضعیفی قلب نارسایی قلبی هست که اگه تنگی نفس و ورم پاها نداده باشه شدید نیس ایشالا...کندی ضربان هم اگه زیر 50 نباشه و فشارخون طبیعی باشه جای نگرانی نیس ولی خب به هرحال باید مراقبشون بود و راضیشون کرد که مرتب ویزیت بشن... برای ایشون آرزوی سلامتی دارم ایشالا که شفا پیدا کنن هرچه زودتر ...

سلام. چه جالب که توی شهر من بودید :)
ممنونم ازت. همین که میای اینجا و حرفهای امید بخش میزنی خیلی باارزش هست برام.
بله حالش بهتر شده. فقط فشار خونش خیلی بالا میره گاهی... که اونم مراقبیم. انواع و اقسام امراض هم داره. قند و چربی و فشار خون بالا و زانو درد شدید و ...
ممنونم ازت پایدار باشی همیشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.