دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

حال من

اخلاقم بد شده. کم حوصله شدم... جدیدا سریع اعتراض میکنم، قضاوت نه هااا، اعتراض! به هر وضعیت غیرعادی! نامطلوب! هر چیزی که با منطقم جور درنمیاد! خب 50 درصدم اشتباه میکنم معمولا...

مثل قبل مهربون نیستم. مهربونیم گزینشی شده برا آدم هایی که انتخاب میکنم... برام مهم نیست کسی ازم دلخور میشه... خب بشه! سیل عظیم نامهربونی اینجوریم کرد...شاید منطقی نباشه. ولی دلم برا فاطمه قبلی تنگ شده...

کینه به دل میگیرم... هر چی نگاه میکنم 2-3 ساله هر کی از اطرافیان نزدیک که بهم بدی کرده یادم نرفته ، هر روز قلبمو میسوزونه... دوستای دوری که نیستن حلال کردنشون راحتتره. تا آدمای نزدیکت. هنر یعنی بخشیدن نزدیکا که نمیتونم. شاید چون هر روز و زمان یه کینه جدیدتر اضافه میشه.... شاید اگه شرایطم عوض بشه راحت بشم از شر کینه هااا. فقط میدونم تا سالیان نباید ببینمشون....


زود عصبانی میشم...

همشم به خودم گیر میدم...


نظرات 2 + ارسال نظر
banooye bahar شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 14:17 http://khaterateman95.blogsky.com

نخیرم شما فقط بی حوصله شدید
آدمی که گله خب گله دیگه*.*

خودت گل تری دختر

مترسنج شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 20:37 http://dar300metri.blogsky.com/

چه اشکالی داره!
والا!
آدمای مختلف، برخوردای مختلف!
همه اطرافیانو باید طبقه بندی کرد و محبت یا حتا بیمهریهامونو نسبت دهی کنیم با اونا...
متناسب با ظرفیتها و ...طرف مقابل..
همین طبقه بندی میتونه آرامش بیاره..

بعضی اوقات فکر میکنم دارم اشتباه میکنم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.