دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

ماجراهای خر دورن

نمیدونم چرا جدیدا، دلم برای هر خررری تنگ میشه! توجه کنید "هر خررری"!!!

 

,پاک شد. بعضی چیزا باید پاک بشه. از ذهن  و تاریخ حتی... حس خوبی بهم میده این کار



نظرات 12 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:19

مگه خودش میخواس بچه بذا که مخالف بوده
پسرم مگه ادا در میاره

اینا هیچی من هنوز نگران نسل باباشم

banooye bahar سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:24 http://khaterateman95.blogsky.com

من راجب اوشون و خانوادشون نظری ندارم:|
حیفه تو*_*

بهله شوما که در جریانی!
اوهوم واقعا حیفم

فاطمه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:09

وای!!مگه زندگی بدون بچه میشه!؟:(

من هیچ وفت اینایی که سگ نگه میدارن توخونشون باخودشون حموم میبرن ومیخوابن و.. درک نمیکنم:| واقعااین کارابراچی!

من فکر میکنم ، بچه جزئی از وجود ماهاست. یه جور رنج خودخواسته است که باعث میشه خودخواه نباشیم. یه جدر انگار وجود خودت رو داری دوباره از نو بزرگ میکنی و تربیت میکنی....
دوست نداشت چون نمیخواست رنج بکشه.

و اما سگ، سگ خیلی محبت داره،کلا حیوانات خیلی با محبت هستن وقتی خونگی باشه و رام ادم دوسش داره ، هر مدل کار زشت و بدی ام کنه چون سگه می بخشیمش و نمیتوتیم ازش کینه به دل بگیریم. سگ خیلی مهربون و باوفاس شاید همون چیزی هست که خیلی هامون دنبالش هستیم. نگهش میداریم چون هم وفاداره هم محبتش واقعیه ، حیوانات هیچ وقت نمیتونن دروغ بگن ، خودشونن...
ولی خب هر چی ام خوب باشه بازم سگه ...

مریم پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:47 http://sooskesiah.blogaky.com

واقعا سر بچه؟! خوبه قرار نبوده تر و خشکش کنه!
دلتنگی برای بعضیا مسخرس...ولی خب چند وقت یه بار میاد سراغ آدم!

بچه نمیخواست و جدی ام بود. خیلی سعی میکرد بی احساس باشه. جدای بچه این روش زندگی خیلی وحشت انگیزه...
احساس میکنم نباید جلوشو بگیرم. کم کم از بین میره ای دلتنگی های مسخره....

arshyatk پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:56 http://www.arshyatk.blogfa.com

سلام
شما و حرفایی که دوستات برات نوشتند هم خنده داره هم گریه
ادمارو هیچ وقت نمیشه فهمید و درکشون کرد چون جای اون ادم زندگی نکردیم جا های که قدم گذاشته قدم نگذاشتیم هیچ وقت با تمام وجود مشکلات و غم غصه هاشو حس نکردیم با وجود همه اینا نمی دونم چه اتفاقای توی گذشتش افتاده یه ادم هیچ وقت از همون اول بد نیست مطمعنا توی گذشتش یه اتفاقایی افتاد من مثل شما و دوستاتون بلد نیستم ادمارو قضاوت کنم شما و دوستاتون با وجود این که از گذشته ی اون ادم هیچی نمی دونید دوستاتون که اصل اون ادمارو نمی شناسنند شما هم که نه جای اون ادم زندگی کردی نه جا پاش قدم گذاشتی و نه با تمام وجود مشکلاتشو حس کردی و نه غمو غصه هاشو درک کردی فقط تنها کاری که کردی این بود که بیای با دوستات قضاوتش کنی ای کش سعی می کردی به جای قضاوت کردن به این که چرا این حرف زده برسی مطمعنن یه دلیلی داره مطمعنن می تونستی به اون دلیل برسی و بهش می تونستی بفهمونی .بازم می گم ادما هیچ وقت نمی تونند همدیگرو درک کنند و بفهمند .یه نصیحت مجانی همیشه صدمه دیدن بهتر از اینه که صدمه بزنی ولی قشنگ تر از اون اینه که اونایی که صدمه دیدنو خوب کنی و مرحمی باشی واس قلبشون اگه وقت کردی با دوستاد به این حرفم فکر کنید مطمعنن از فکر کردن بهش ضرر نمی کنید .در اخرهر کسی خودش زندگیشو میسازه چه خوب چه بد واقعا معزرت می خوام اگه تند رفتم خدانگهدارتون

سلام ممنونم برای وقتی که گذاشتی و نظری که دادی.
نمیدونم نقل این خاطرات و گفتن درباره سبک زندگی های مدرن ، کجاش قضاوت بود!!
یکبار دیگه از روی آرامش و صلح و دوستی خاطره ای که نقل کردم بخون. قضاوت نبود فقط نقل اتفاقی بود که افتاده اونم پایان تلخی داشت!
نظرات دوستامم یا طنز هست یا سوال و ...! هیچ ربطی به قضاوت اون شخص نداره!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:59

سلام
شما و حرفایی که دوستات برات نوشتند هم خنده داره هم گریه
ادمارو هیچ وقت نمیشه فهمید و درکشون کرد چون جای اون ادم زندگی نکردیم جا های که قدم گذاشته قدم نگذاشتیم هیچ وقت با تمام وجود مشکلات و غم غصه هاشو حس نکردیم با وجود همه اینا نمی دونم چه اتفاقای توی گذشتش افتاده یه ادم هیچ وقت از همون اول بد نیست مطمعنا توی گذشتش یه اتفاقایی افتاد من مثل شما و دوستاتون بلد نیستم ادمارو قضاوت کنم شما و دوستاتون با وجود این که از گذشته ی اون ادم هیچی نمی دونید دوستاتون که اصل اون ادمارو نمی شناسنند شما هم که نه جای اون ادم زندگی کردی نه جا پاش قدم گذاشتی و نه با تمام وجود مشکلاتشو حس کردی و نه غمو غصه هاشو درک کردی فقط تنها کاری که کردی این بود که بیای با دوستات قضاوتش کنی ای کش سعی می کردی به جای قضاوت کردن به این که چرا این حرف زده برسی مطمعنن یه دلیلی داره مطمعنن می تونستی به اون دلیل برسی و بهش می تونستی بفهمونی .بازم می گم ادما هیچ وقت نمی تونند همدیگرو درک کنند و بفهمند .یه نصیحت مجانی همیشه صدمه دیدن بهتر از اینه که صدمه بزنی ولی قشنگ تر از اون اینه که اونایی که صدمه دیدنو خوب کنی و مرحمی باشی واس قلبشون اگه وقت کردی با دوستاد به این حرفم فکر کنید مطمعنن از فکر کردن بهش ضرر نمی کنید .در اخرهر کسی خودش زندگیشو میسازه چه خوب چه بد واقعا معزرت می خوام اگه تند رفتم خدانگهدارتون

arshyatk پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:00 http://www.arshyatk.blogfa.com

سلام
شما و حرفایی که دوستات برات نوشتند هم خنده داره هم گریه
ادمارو هیچ وقت نمیشه فهمید و درکشون کرد چون جای اون ادم زندگی نکردیم جا های که قدم گذاشته قدم نگذاشتیم هیچ وقت با تمام وجود مشکلات و غم غصه هاشو حس نکردیم با وجود همه اینا نمی دونم چه اتفاقای توی گذشتش افتاده یه ادم هیچ وقت از همون اول بد نیست مطمعنا توی گذشتش یه اتفاقایی افتاد من مثل شما و دوستاتون بلد نیستم ادمارو قضاوت کنم شما و دوستاتون با وجود این که از گذشته ی اون ادم هیچی نمی دونید دوستاتون که اصل اون ادمارو نمی شناسنند شما هم که نه جای اون ادم زندگی کردی نه جا پاش قدم گذاشتی و نه با تمام وجود مشکلاتشو حس کردی و نه غمو غصه هاشو درک کردی فقط تنها کاری که کردی این بود که بیای با دوستات قضاوتش کنی ای کش سعی می کردی به جای قضاوت کردن به این که چرا این حرف زده برسی مطمعنن یه دلیلی داره مطمعنن می تونستی به اون دلیل برسی و بهش می تونستی بفهمونی .بازم می گم ادما هیچ وقت نمی تونند همدیگرو درک کنند و بفهمند .یه نصیحت مجانی همیشه صدمه دیدن بهتر از اینه که صدمه بزنی ولی قشنگ تر از اون اینه که اونایی که صدمه دیدنو خوب کنی و مرحمی باشی واس قلبشون اگه وقت کردی با دوستاد به این حرفم فکر کنید مطمعنن از فکر کردن بهش ضرر نمی کنید .در اخرهر کسی خودش زندگیشو میسازه چه خوب چه بد واقعا معزرت می خوام

arshyatk پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:05 http://www.arshyatk.blogfa.com

سلام
نمی دونم نظرم بهتون رسید یا نه ولی من تا الان سه بار نوشتم اگه نیومد حتمن قصمد نیست که بیاد

arshyatk پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:11 http://www.arshyatk.blogfa.com

تا الان سه بار براتون پیام نوشتم نمیدونم براتون رسید یا نه ولی اگه نرسید حتمن قصمد نیست

arshyatk جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:30

سلام
این خیلی احمقانست که فکر کنیم ادما توی شوخی دلشون نمیشکنه .نظر دادن راجب کسی که هیچی راجبش نمیدونند ایا قضاوت نیست .
نظر دادن راجب زندگی شخصی کسی این خودش یه نوع قضاوته برید نظراتتونو دوباره بخونید ومتنی که نوشتیدو بخونید البته اگه وقت داشتید .

برای شما که چیزی از زندگی من یا اون شخص نمیدونید قطعا قضاوته. حتی این لحنتون هم نوعی قضاوته! ولی من اون ادمو کامل میشناسم اگه میخواستم قضاوت کنم جور دیگه ای مینوشتم...

arshyatk شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:17

سلام
منم گفتم که نه جای شما بودم نه جای شما زندگی کردم و نه مشکلات شمارو لمس کردم و نه سختی های که شما کشیدیید و نه دلتنگیا و غم و غصه های که سر گذروندید و نه جا پای شما قدم گذاشتم واسه همین هیچ وقت به خودم این اجازرو نمیدم که راجب ادما قضاوت کنم من فقط گفتم این کارتون اشتباه جدا از این که به اون طرف توهین کردید و بهش گفتید خر این اجازرو دادید که دوستاتون راجبش نظر بدن اون ادم حالا هر چی هم باشه یه جمله ای هست که می گه اگر شبانه کسی را در حال گناه دیدی فردا او را به چشم گناه کار نبین شاید سحر گاه به درگاه خداوند توبه کرده و خداوند توبه ااو را قبول کردی .اگه یه روزی اون ادم بیاد ببینه اینجوری راجب خودش و خانوادش نوشتی ایا ناراحت نمیشه ادما هم هر چقدر بد باشن ما نمی تونیم بگیم اون ادم خوب یا بد ما ادما قلبون اونقدر بزرگ نیست که همدیگرو درک کنیم شاید ما ادما فقط بدیای همدیگرو می بینم ادما هم خوبیای دارند قرار نیست که یه ادمی بد باشه ما خوبیامونو فراموش کنیم من به شما و نطرتون احترام میزارم چون میدونم هر کسی یه نظری داره ولی من هیچ وقت از کسی که قسمتی از خاطراتمو نوشته این گونه نمی نویسم میدونم هر کسی یه نظری داره به هر حال نظر ادما قابل احترامه من واقعا ازتون معزرت می خوام اگه حرفی زدم یا جایی احساس کردید که توهین شده واقعا ببخشید چون میدونم ادما دلاشون خیلی کوچکه و زود میگره امید وارم باعث نشده باشم که دلتون گرفته باشه ولی اگه حتی یه زره هم ازم چیزی به دل گرفتیت معزرت می خوام هر چند باید از همون اول سعی می کردم که باعث ناراحتی کسی نشم ودل کسی رو نشکونم ولی بعضی وقتا ادما از روی نفهمی اینکارو می کنند منم از روی نفهمی بود واقعا معزرت می خوام خیلی خیلی هم ببخشید من دیگه چیزی نمی گم که باعث ناراحتیتون بششه خدانگهدار

مترسنج جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 17:10 http://dar300metri.blogsky.com/

مرد بودن واژه غریبی شده...
مجرد بودن و حفظ عقاید ارزشش خیلی بالاتر از بعضی کوتاه اومدنها و خود سانسوری هاست...
تنها موندن عزت مندانه بسیار ارزشمند تره

دقیقا :) خدا کاراش بی حکمت نیست...
گاهی حس میکنم هنوز ایمان نیوردم... من اصلا نه با ایمانم نه با تقوا...! کاش،بیشتر دلمو میسپردم دست خدا:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.