دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

کوفتش بشه...

در اینکه من وقتی جایی کار میکنم حواسم هست چیزی نخورم از اونجا یا اگه از چیزی استفاده میکنم طرف خودش راضی باشه. تمام هزینه ها رو ریال به ریال حساب میکنم و چند بار چک میکنم همه چیزو... فقط یه کار وجدانی و هیچ پاداشی نداره...

ولی اگه کارفرماتون یه روده راست تو شکمش نباشه رسید به همون مقدار بهت میده امضا کنی بعد یادت می افته چقدر از هزینه هایی که از جیبت رفته رو یادت رفته حساب کنی و همش از جیب مبارکت رفته. تهش کارفرما از سر ته حقوقت به اضافه هزینه هات میزنه یه مبلغ خیلی کمتری واریز میکنه حسابت فقط میشه یه نتیجه گرفت.... که چطور میشه که دزدی رواج پیدا میکنه!!! حرصم گرفته ...

یعنی چی آخه! آیا منم باید فاکتور سه برابر میگرفتم، دولا پهنا حساب میکردم برات تا حالت جا بیاد! باید جیبت رو خالی میکردم تا میفهمیدی زرنگم...

یعنی چی آخه!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 20:36

کوفتش بشه ایشالاا

خیلی ام کوفتش بشه!مبلغ زیادب نبود ولی حرصم میگیره از کارش!!!!

مریم دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 20:35 http://sooskesiah.blogaky.com

این همون کارفرما داغونس؟!
کلا حالش بده! :/

این همونه، هنوزم زنگ میزنه من جواب نمیدم دیگه!:|

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.