دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

خب چرا نمیپرسه چت شده!؟

محمد بهم میگه: 

تو حالت صفر و یک هستی... یا صفری یا یک، یا خوشحالی که همه میفهمن خوشحالی یا ناراحتی که یهو میری تو غار تنهایی خودت... منطق فازی نداری...


# از تحلیل گری مسائل بورسی رسیده به تحلیل شخصیت من...

نظرات 5 + ارسال نظر
banooye bahar چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 23:19 http://khaterateman95.blogsky.com

تو که همیشه میخندی

همیشه خوشحال ببیننت ایشالا:))

فدای تو.
ممنونم ان شاالله شادی سهم هممون باشه:)

بهزاد پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:51

خو از کجا بدونه !خودت بهش بگو دیگه
هنوزم تو کار بورسه داداشت؟

خو میدونه، قبلا باهاش حرف زدم ولی داداشی که زن گرفت عین مهره سوخته است....
ولی منم نگا گوشیم میکنم هی شرشر اشک میریزم. بعد همشو میفرستم تو یادداشت های چرکنویس. اونم فک میکنه من در حال چت کردن دارم میگریم:| نمیدونه از خودش دلگیرم که...
آره، ضرر کرد ولی تا پولشو با سود حتی اندک پس نگرفت ازش ولش نکرد:)))

نونوچه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:10 http://nonoche.blogsky.com

محمد کیه

داداشم:دی

نونوچه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:11 http://nonoche.blogsky.com

منم شبیه دو ام، از صفر و یک بیشتره همیشه دوست دارم بیشتر باشم

اصلا مهربونا اینجورن، چون تحمل نامهربونی رو ندارن :دی

مریم جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 00:06 http://sooskesiah.blogaky.com

به نظرم راست میگه!
تمرین برای حد وسط بودن خیلی کمک خوبیه!
میدونی فاطمه جان امثال من و شما خیلی در مقابل چیزای منفی زندگی ضعیفیم!
البته که ممکنه دغدغه های من و تو اصلا قابل مقایسه نباشن و تو واقعا حق داشته باشی ولی برای کنار اومدن با سختیا باید ضعف در مقابل انرژی منفی رو از بین برد چون سختیا و مشکلات چند برابر به نظرت میاد و این فقط خودتی که اذیت میشی!
شاید اگه اون حد وسط(که به نظرم واقع بین بودنه و باعث میشه فقط نکات منفی به چشمت نیان) رو پیش بگیری، کمتر اذیت بشی! :)
(میدونم که مسخرست با سن کمم بخوام نصیحت کنم و پیشنهاد بدم ولی واقعا دوست دارم از همین ارتباط دورمون یه تاثیر خوب برات داشته باشم و نه به عنوان نصیحت بلکه یه سری یادآوردی ها بهم بکنم چون خودت همه ی اینارو میدونی!)

درست میگی مریم، با خیلی منفی ها کنار اومدم ولی باید فلسفه زندگیمو عوض کنم تا کمتر اذیت بشم .
ممنونم ازت، کامنتت برای من خیلی عالی بود، خیلی بیشتر به فکر فرو رفتم. اینکه دوستای خوبی مثل تو دارم خوشحالم، که وقت گذاشتی و این خیلی ارزشمنده برام. سن که فقط یه واحد اندازه گیری هست. ممنونم ازت :) :*:*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.