دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

دریچه های دیگر....

گاهی وقت ها که کامل از خواب بیدار نشدم، بین خواب و بیداری ام، احساس میکنم بدنم سبک شده و با همون حالت جسمی احساس میکنم توی عالم دیگه هستم. اونجایی که "من" داره باهام حرف میزنه. یادم نمیمونه ولی احساس میکنم منفذ های بسته عقلم باز شده و میفهمم. احساس سبکی و آرامش، توجیح ام میکنه و جواب سوالهامو بهم میده،..

امروز درباره دروغ باهام حرف میزد.

بنظرم، هر آگاهی فقط از طریق مطالعه و بحث و صرفا دانستن درباره اون موضوع ایجاد نمیشه، یک جایی عقل و قلب و احساس ادم به نقطه ای مشترک میرسن،  عقل با تمام دلایلی که داره دنبال دریچه ی نور میگرده که با تابیدنش ، آگاهی ، علم و یا هر چیز دیگه ای رو با احساس آدم عجین کنه، (اون نور از قلب آدم میتابه) و بصورت دیفالت به ضمیر ناخوداگاه اضافه کنه... (نتونستم بهتر توضیح بدم ببخشید) مثل آپدیت شدن میمونه...

-احساس خوشآیندی دارهروقتی روحت کمکت میکنه...

-همیشه به این فکر میکنم که ما حالتهای دیگه ای هم به جز خواب و بیداری داریم... روح حالتهای متفاوتی داره، شاید تجربه اش و رسیدن به اون حالات سخت باشه ولی قطعا برای بدست اوردن آگاهی حتما باید بتونیم از اون مسیرهام کمک بگیریم...


فاطمه نبشت: 

برای دوستی آشنا از این حرفها میزدم، میگفت من که میشناسمت و میدونم روحیات و اخلاق منحصر به فردی داری ، بازم 5 درصد دیوانگی داری ،ولی اگه کسی واقعا نشناست میگه 70 درصد دیوانه ای...

کاری با حرفهای اون ندارم ولی اینجا وبلاگم هست و میتونم پامو دراز کنم و از چیزهایی که دوست دارم بگم...


نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:53

روحت سفر نکنه بیاد ذهن ما رو بخونه
دیوونه نیستی زیادی عمیقی

نه تا اون حد قدرت ندارم

خیلی سعی کردم تغییر کنم ولی نشد. انگار خود من اینجوره و راه من از همین اعماق میگذره

banooye bahar یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 19:01 http://khaterateman95.blogsky.com

من انقدر خستم نمیتونم انقدر بعد عمیق همه چیو ببینم:))
خلاصه دیوونه خودشونن:دی

تو خودتو خسته نکن، نیاز به عمق سنجی داشتی بیا پیش خودم :)))
آره بهش ثابت کردم 80درصد دیوانگی داره :)))

مریم جمعه 7 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 18:34 http://sooskesiah.blogaky.com

چرا اون آشنا میگه 70 درصد دیوونه؟! :/
به نظرم حرفات با عقل جور در میاد!!!!
صد در صد حالتایی جدا از خواب و بیداری هستن که ما خودمون ازش آگاه نیستیم یا شایدم هممون بهش دست پیدا نمیکنیم!!!
همیشه پستات منو به فکر فرو میبرن...یه چیز جدیدی رو گفتی که شاید خیلی جدی نگرفتمش و بهش فکر نکردم! :)))

از خواب هام، احساساتم و ... میگفتم. دنیای درونم که باهاش زندگی میکنم ، میگفت من میشناسمت ولی اگه نمیشناختمت قطعا فک میکردم دیوانه ای. توی این جامعه و خیلی صادقانه حرف زدن خودش دیوانگی حساب میشه و به این حجم از رو راستی با آدمها نیاز نداری...

بنظرم ما همو خوب درک میکنیم:) تو خیلی ماهی عزیزم :) ^_^

مترسنج یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 22:04 http://dar300metri.blogsky.com/

نظر منم مث بهزاده. زیاد عمیقی .

زیادی تنهام و با خودمم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.