دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

گذشتن از تردید ها...

"رها کردن" بهترین فعل دنیاس، اونجایی که چاره ای نیست. حس آزادی، امنیت و ... به همراه خودش داره، رها انگار جفت و یار امیدِ، چون بعد از اینکه رها میکنی انگار امید تازه ای پیدا میکنی...


«... و شک چهار بخش دارد: جدال در گفتار، ترسیدن، دودل بودن، و تسلیم حوادث روزگار شدن. پس آن کس که جدال و نزاع را عادت خود قرار داد از تاریکی شبهات بیرون نخواهد آمد و آن کس که از هرچیزی ترسید، همواره در حال عقب‌نشینی است، و آن کس که در تردید و دودلی باشد، زیرپای شیطان کوبیده خواهد شد، و آن کس که تسلیم حوادث گردد و به تباهی دنیا وآخرت گردن نهد، هر دو جهان را از کف خواهد داد.»


 امام علی علیه السلام

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 00:52

چه پست خوبی گذاشتی عالی مرسی

خواهش میشه

مریم چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 13:18 http://sooskesiah.blogaky.com

واقعا رهایی فوق العادست...هروقت که سعی میکنم خیلی چیزا رو رها کنم دقیقا امید برمیگرده!!!
سخن امام علی عالی بود...گاهی وقتا یه سری نوشته ها و حرفا توی لحظاتی از ندگیم که بهشون نیاز دارم میان جلوی چشمم...الان دقیقا همینجوری بود! :))))

اره باید چیزهایی و که مثل مانع هستن رو رها کرد :)
اره دقیقا همین جور هست برای منم

مترسنج یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 21:54 http://dar300metri.blogsky.com/

با تشکر از حسن سلیقه شما. گل
و شاید مرتبط باشه پست "وبلاگ دوستانه" :
حکمت 175 : راه درمان ترس :
هنگامیکه از چیزی زیاد می ترسیدی خود را در آن بیفکن ، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی ، از خود آن سخت تراست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.