دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

روزمرگی ها

 منو ادد کردن تو گروه بچه های دوران کاردانی ! حالم بهم میخوره ازشون!

همش یا از خواهرشوهر و مادر شوهر میگن یا شوهر شوهر میکنن...! واای خواهر شوهرت چه زشته!! (بخدا خوشگلتر از خودش بودن ) رفتم فلان بلا رو  سر فلانی اوردم حقش بود توام این کار رو کن زیاد رو ندی هااا!!! و از این قبیل چرت و پرت های خاله زنکی...

یا از وااای لباس عروسم، واااای بچم، وای خواستگاریم اینجوری بود... عکس از جهازشون میزارن...

اومدم دیدم 1000 تا پیام هست یه نگاه سرسری به همشون کردم، همش همین بود!!


از گروه لفت دادم اومدم با مژگان دوستم حرف زدم میگم چکار میکنی ؟

میگه "گربه ام حامله است"

میگم" اینو کجا رهاش کردی رفته؟ با کی بوده؟"

میگه: "من چه بدونم" آخه مگه گربه 7-8 ماه ام حامله میشه فاطمه! :))))


خدا این مژگان و برای من نگه داره الهی:) ^_^