دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

هی امان

حسادت توی محیط کار رو می بینم، ولی نمی فهمم! یعنی دوست دارم بپرسم خداییش این وضعیت "گوهی" زندگی من چیش حسادت داره!؟

حسادت قطعا ناشی از ناآگاهی و نادانی هست...

این زندگی توش خودم رو کشته بیرونش مردم رووو...


#خیلی سعی میکنم به این رفتارها دامن نزنم و با محبت بیشتر بفهمونم که داره اشتباه میکنه و فقط آرامش رو از خودش گرفته ... و هم منو داره اذیت میکنه هم خودش رو ،،، ولی بعید میدونم موفق بشم!

باشد که رستگار شویم...

نظرات 12 + ارسال نظر
نیوشا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:04

سلام عزیزم، کلا محیط کار همینه منم همین مشکل رو دارم انشاءالله درست میشه فضولی نباشه کارتون چیه؟

سلام، اره ان شاالله :) ممنونم.
کارم اداری هست

مریم دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:10

سلام تصادفی به وبلاگ شما دسترسی پیدا کردم خیلی پیج خوبی دارین ببین گلم منم کارمند مخابرات هستم دقیقا همین مشکلات همه جا وجود داره فقط باید روحیه قوی داشته باشی برای مقابله با این ناملایمات، موفق و پیروز باشی

سلام عزیزم
ممنونم از نظر خوبت و امید بخشت:)

banooye bahar سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 23:07 http://khaterateman95.blogsky.com

یکم از زندگی منوخودت فقط یکم تعریف کن دستمال میگیره گریه هم میکنه برامون:))))

:))))))
بزا فک کنن تو خوشی دارم میترکم این حالش بیشتره :)))

مترسنج چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 23:13 http://dar300i.blog.com/

اگه حسادت باشه که خییییییییییلی خوب و البته قابل تحمله!
دردای بزرگتری هس. اینکه ملثلا همکارت از تو پایین تر باشه ولی فک کنه از تو بالاتره و به تو فخر بفروشه! تحمل جهالت اون از حسادتی که اشاره کردی خیییلی سخت تره. البته اینکه گفتم یه نمونش بود:)))

این نمونه ام هست!
مترستج سختم هست این همه درس خوندم و واقعا هم من هم همه اطرافیان میدونن توانایی هام بیشتر از اینه ولی این شرایطمه و جهل و بخل و حسادت و محیط الکی باشه محیط کارم!

خان دایی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:22 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

امیدوارم اخرش موفق بشی دایی

پاچه خواری عنصری جدایی ناپذیر با موفقیت هست توی محیط کار که من اهلش نیستم و بعید میدونم موفقیت خاصی در انتظارم باشه!

بهزاد سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 23:01

فکر میکردم نظر دادم!
من قبلاً فکر میکردم آدم حسود وجود نداره تازه فهمیدم حسادت تو همه هست اما بعضی ها خیلیی حسودن و تلاش میکنن بهت صدمه بزنن

بعضیا وجدان دارن و حسادتشون زیاد آسیب نمیرسونه درست برعکس خیلی های دیگه....

شین شین جمعه 24 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:01 http://the-liife.blogsky.com/

واقعا بده !
حسادتُ میگم !
مخصوصا اگه بخاطرِ زود قضاوت کردن باشه !
وقتی فقط ظاهرِ یه نفرو ببینی ...
و از باطن و درون زندگیش بی خبر باشی
ممکنه گول بخوری !
فکر کنی که چقدر این خانوم/آقاهه خوش بحالشههههه !
ولی خب... هشتاد درصد مواقع !
اشتباهه !!!
و شخص موردنظر اصلا شبیه چیزی نیست که تو می بینی !
آدمایی که زیاد دچار حسادت میشن
بیشترشون یا ظاهر بینن یا زود قضاوت میکنن !
من کلا سعی میکنم آدم حسودی نباشم تو زندگیم !
اما گاهی وقتا شده یه نفرو دیدم
تو دلم گفتم خوش بحالش !
ولی خیلی زووود تر از اونیکه فکرشو بکنی...
تمام تصوراتی که ازش داشتم خراب شدن !
یعنی معلوم شده که هیچی اونجوری که من
میدیدم نیست !!!
نمیدونم این آگهیِ تلویزیونُ که
میگه : " ظاهر زندگی دیگران را باطن زندگی خودمان
مقایسه نکنیم" دیدی یا نه !!
ولی من خودم ، شخصاااا روز به روز دارم بهش معتقد تر میشم !!!
واقعا از رو ظاهر نباید قضاوت کرد !!!!

اوهوم، درست میگی... من به اونهایی بیشتر حسادت میکنم که آرزوهای مشابه با من رو داشتن و تونستن به ارزوهاشون برسن.... ولی بخیل نیستم و معمولا هم با شمردن داشته هام کنار میام ولی بعضیا هیچ جوره دست از اذیت کردن برنمیدارن...

بهنام جمعه 24 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:51 http://harfehesabi.blogsky.com/

به تو هم حسادت میکنن یعنی ؟ :)))))

نمیدونم دقیقا!! حسادت تو وجود هر کسی باشه مثل بیماری میمونه حتی دیدم به بدبختی بقبه هم حسادت میکنن :)))

مریم جمعه 1 دی‌ماه سال 1396 ساعت 21:42 http://sooskesiah.blogaky.com

فکر کنم این مشکل کسایی باشه که ظاهرشون شاد به نظر میاد ولی در اصل اونجوری نیستن!!!
ولی واقعا حسودی فقط خودشو اذیت میکنه!!!
بذار حسودی کنه!

آره ادم اگه ظاهرا شاد باشه 90درصد خوشبخت بنظر میاد از دید بقبه:دی

اری، بزا حسادت کنه تا بترکه :)))

مترسنج شنبه 2 دی‌ماه سال 1396 ساعت 22:24 http://dar300i.blog.com/

کم پیدایین مهندس
خیره انشاله

آری خیر است

بهزاد دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1396 ساعت 20:54

کجایی آبجی فاطمه؟!خوبی؟! کمتر سابقه داشته مدت طولانی پست بذاری

من خوبم داداش گلم. اره قبول دارم. ببخشید، جبران میکنم

نیوشا جمعه 8 دی‌ماه سال 1396 ساعت 18:54

نکنه داری عروس میشی ناقلا❤❤❤

اوهوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.