دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

یک قانون هست "هر کاری کنی، بهت برمیگرده"

قبلا ها خیلی حواسم جمع تر بود. حساس تر بودم روی برخوردهام و رفتارم ولی به مرور هر چی برخوردا بیشتر میشه ، بیشتر توی روزمرگی ها غرق میشم بیشتر فراموش میکنم چی میگم ، چیکار دارم میکنم، با این حال بعضی روزهاخودمو جمع میکنم... سعی میکنم بیشتر مراقب باشم. خیره شدنب ه لحظات اونم به شکل عمیق خیلی برام لذت بخش هست... اینکه محکم پامو راستمو می کوبم زمین ، آزارها رو له میکنم و به خودم میگم قوی باش...:)

دنیا اصلا جای قشنگی نیست، ولی پیدا کردن آدم های خوب خیلی به آدم کمک میکنه تا بتونه قشنگ تر ادامه بده... خدایـــا من از اون آدم خوب ها میخوام. که بتونم خیره بشم به همه لحظات قشنگی که دوست دارم اتفاق بیافتن...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.