دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

خدا رو شکر خوب شدم

اگه مثل من خیلی سینگل هستین ، هیچ وقت آهنگ گوش ندید. نتیجه ای جز افسردگی نداره:|

یه جوری میخونن آدم تو محظوریت گیر میکنه و هی تو ذهنش دنبال یکی میگرده بهش فکر کنه! یا باید به خودت شکست عشقی بدی یا یکی پیدا کنی که مثلا الان عاشق هستی!!! گند زدن به موسیقی:| به نظرم برای اونی که شکستی خورده یا زندگیش پر از خاطرات یک نفره خیلی بیشتر "سم" هست و خیلی دیرتر میتونه خودش و پیدا کنه و به زندگیش برگرده. انگار نمک میپاشن رو زخمش و تشدیدش میکنن!! یه جوری زجه میزنه که خواننده محترم علنا داره آبرو هیثت خودش رو میبره گاهی ام دلم براش میسوزه و فک میکنم شاید واقعا حالش همینقدر بده!!

جدیدا اگه گوش کنم موسیقی سنتی و آواز گوش میدم فقط.


فاطمه نوشت:

* چقدر قدیما احمق بودم که با این آهنگا های های گریه میکردم

* یه مشکل دیگه دارم اینه که کاش بلندگو های توی ماشین رو دقیقا زیر گوش راننده میزاشتن بعد یه سیستم طراحی میکردن که اگه کسی از سرنشینان عقب خواست با صدای بلندتر گوش کنه بصورت دستی خودش میتونست میزان صدا رو کم و زیاد کنه!! طرح زیاد میشه داد ولی فقط به صورت دستی اونم توسط سرنشین عقب باشه!! توی مسافرتها باید التماس کنم اینو ببندین اینقدر ناله میکنه من سرگیجه میگیرم! شروط من برای مسافرت شده اینکه اگه آهنگ نمیزارید من میام. اگه ام میزارید شاد باشه نه زجه و ناله!!! ترجیحا لری:)  والا!!

نظرات 6 + ارسال نظر
˙·٠˙·٠ساعتی تعقّل٠·˙٠·˙ دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:20 http://saatitaaghol.blogfa.com/

سلام بر شما
پست های این صفحه از وبلاگتون رو خوندم
جالب مینویسید و حقیقت رو بیان میکنید
...................................................................
واقعا همینجوره گاهی خودمون دلمون گرفته و خودمون هم یه آهنگ غمگین میذاریم و شروع میکنیم گریه کردن،بجای اینکه خودمونو آروم کنیم حال خودمونو بد تر میکنیم.....
منکه خیـــــــــــــــــلی خیــــــــــــــلی کم آهنگ میگوشم
اگه هم گوش بدم یا شاد هست یا بی کلام و ملایم
......................................................................
شاد و سلامت باشید ان شاالله

سلام
ممنون لطف دارید شما:)
خیلی بعضی آهنگا فاجعه هستن :|
ممنون شما هم شاد باشید :)

Hdn دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 13:52 http://hdn94.blogsky.com

موسیقی سنتی که بسیار عااالیه،،،

خیلی فوق العادس :)

بانوی بهار چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 00:14 http://khaterateman95.blogsky.com

من واسه این پست و پست پایینی کامنت دادم؛نرسیده یا تایید نشده؟؛))

نیومده من هر چی بود رو تایید زدم

بانوی بهار چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 00:28 http://khaterateman95.blogsky.com

کامنتا منو نخورید ؛|||||||||
تو رو نگفتما خودش فهمید با کی هسدم؛))

با توعه گوش کن:)))

بانوی بهار چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 00:30 http://khaterateman95.blogsky.com

وای باهات موافقم شدید؛آهنگ خیلی رو آدم تاثیر می ذاره ولی بازم نصف عمره من همچنان با آهنگ می گذره؛))

منم مثل تو بودم الان بهتر شدم بهار بورت میشه الکی باشون گریه میکردم. افسردم کرده بود

مترسنج شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 15:37 http://www.dar300metri.blogsky.com/

منم همین اشتباهاتو مرتکب شدم و خیلی از اوقات عمرمو پای بعضی اهنگا هدر دادم...
یاد یه جریانی افتادم(در مورد عسل خوری..) تا اولین فرصت تو پستی جدید بنویسمش...

واقعا هدر رفتن:(
من همیشه منتظر پست های خوبتون هستم:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.