دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

آخر عاقبت مهندسی

مهندسای برق هنرمند یا هنرمندهای مهندس برق :دی

امروز سفارش کیف گرفتم :دی

دوستان فارق التحصیل مهندسی الکترونیک ، مخابرات و ... البته دخترها (اکثرن اونایی که ساکن شهرستان هستیم) همه هنرمند شدن:) یا خیاط شدن یا ربان دوزی و گلدوزی میکنن یا گلیم بافی و چرم دوزی ، سیاه قلم کا رمیکنن. یه عده هم خونه داری و بچه داری و ... بنده هم که از عروسک بافی گرفته تا کیف دوزی و... رو انجام میدم. سفارشات شما عزیزان هم پذیرفته است

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت...!! انگار فقط 4 سال از عمرمون به باد رفت و دود شد.

جالبه بدونید اکثر دخترایی که برق میخونن کلا روحیاتشون هنری هست. دوستی نقاشی های زیبایی با سیاه قلم می کشید، حتی کاریکاتوریست و ... هم داشتیم. از برقم میترسن :دی


فاطمه نوشت:

منم تا گرم درس خوندن برای ارشد میشم یکی میاد برنامه هام و به هم میریزه :| باید زمانم و بهتر مدیریت کنم تا بتونم درسمم بخونم!

آیا من ارشد قبول میشم!؟ ( اینو نوشتم که سال بعد نگاش کردم. ببینم جوابم وگرفتم یا نه) دوست دارم فرصت های بهتری و برای خودم ایجاد کنم. امیدوارم بتونم :)


نظرات 10 + ارسال نظر
n__i__l__o__0__o دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:45 http://maloosak.69.mu

سه چیز به انسان آرامش میدهد،"آسمان،جاده ودریا"الهی آسمان چشمانتان همیشه صاف،جاده ی زندگیتان همیشه هموار و دریای دلتان همیشه آرام باشد. خیلی دوستون دارم به سایت منم سر بزنین
98651

Hdn سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:46 http://hdn94.blogsky.com

شما فعلا فقطو فقط، باید تلاش کنی،،، به نتیجه فکر نکن،،، فقط تلاش کن،،،
ان شالله که قبول میشی،،،

آره درستش هم همینه :)
ممنون. ان شالله ^_^

صدف سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:57 http://sadaffile.sellfile.ir

سلام
منم مهندسی عمران خوندم.باید عاشق مهندسی باشی چون بالاخره راهتو پیدا می کنی که تو رشته ت فعالیت کنی.از شما و همه کسانی که دوست دارند آرامش رو در سایه عشق و دانایی تجربه کنند به بازدید از سایتم دعوت می کنم.

سلام
بله ممنون از شما :)

بهزاد سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:38 http://anahno.blogsky.com

معلومه میتونی قبول شی
ولی من اومدم پشیمونم مجبوری دارم ادامه میدم چون وسط راهم

بهزاد میخوام جای خوبی قبول بشم. اگه اون جایی که میخوام قبول نشم اصلا نمیرم!
نه ادامه بده. تلاشت و کن و توکلم کن بخدا. مطمن باش جواب میگیری :)

بانوی بهار سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 16:14 http://khaterateman95.blogsky.com

منم دلم واسه خودم می سوزه مثل همه؛این همه دارم شهریه میدم این همه دارم پول کرایه ماشین میدم؛و در کناره اینا هزاران خرج دیگه هم هست که اگه کله هزینه های این چهار سال رو جمع کنی کلی پول میشه؛بعد آخرش هم به جایی نرسی؛فکر کردن بهش عذابه؛(
رشته های مهندسی هم که براش کار پیدا شدن به مراتب سخت تر هست؛(
هوم هوم*ـ* ارشد؛)ایجونم؛)همین امسال می خوای شرکت کنی عشقم؟

بهار به این چیزا اصلا فکر نکن. چی میخونی بهــار؟؟
مطمن باش بعد از فارق و التحصیلی میری سرکار و همه اینا برای یک عمر جبران میشه. اصلا نگران نباش. توکل بخدا :) من با این شرایط هم بازم امیدوارم اصلا به دلت بد راه نده :) چشمت به دستای خدا باشه و توکلت هم بخـودش باشه فقط :)
دو سال شرکت کردم نرفتم آزمون بدم. با اینکه هر سالم تا حدودی میخوندم ولی نرفتم. میخوام تغییر رشته بدم. نمیدونم چی میشه. ان شاالله خیر باشه. توکل بخدا :)

بانوی بهار چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 00:07 http://khaterateman95.blogsky.com

من حسابداری می خونم؛)
قراره کنکور ارشد امسال رو شرکت کنم ولی هیچ کسی نمی دونه؛اگه قبول شم اون وقت می گم تو ازمون شرکت کردم اگه نه هم که هیچ؛چون الان دانشجو کارشناسی ام کسی فکررش به ارشد من نی؛))

موفق باشی عزیزم. پس رشتت خوبه کار براش زیاد هست:)
پس بخون حتما قبول میشی. بین بچه های دانشگاه کسایی و میبینم دانشگاه های تهران قبول شدن که شاخ در اوردم وقتی فهمیدم. یکم بخونی حتما قبولی :)

بانوی بهار چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 16:55 http://khaterateman95.blogsky.com

ایشالا جفتمون رشته های خوب قبول شیم و راضی و خرسند باشیم*.*

ان شاالله. گوش شیطون کر

دورافتاده پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:02 http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

سلام مهندس (:
اولِ مطلب با آخرش جور در نمیادها !!

سلام بر شما :)
چرا جور میشه. اول اینکه من دیگه مهندسی و ادامه نمیدم. دوم برنامه هام درست بشه جور درمیاد با همش!!!
دیگه یه سری ام که اکثرن بچه های شهرستانیم هنرمند میشیم :)

محمدرضا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 22:35

بهتر حداقل کار خودته،
بهر از آینه کل ماه باید برای یه کس دیگه کار کنی اونم با کلی مصیبت با یه چیز کم،

یه لذت خاصی داره علاوه بر اینها:)

مترسنج شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 15:41 http://www.dar300metri.blogsky.com/

ارشد قبول شدن که خییییییییییلی راحت ترشده! بقول خودت اون قدیما افرادی قبول میشدن که ادم شاخ در می اورد اما الان که دیگه در دانشکاهها کنده شده و کسی براش سرودستی نمیشکنه خیلی شرایط قبولی راحت تره...
در ورد هنر هم بله! بدون توهین و جسارت میگم بچه هاییی که ذهنشون وبیشتر بکار میگیرن و ریاضیاتشون بهتره تو هنر هم قطعا موفقترن!(متاسفانه ما تو ایران بصورت نا محسوس به همه اعلام کردیم هرکی نمیخاد از زهنش کار بکشه بره علوم انسانی یا...)

در چرت شدنش که شکی نیست! ولی برا یکی دو تا دانشگاه خوب هنوز رقابت هست. کسانی و میشنوم که دانشگاه های مثل فردوسی و علم و صنعت و ... قبول میشن که خودشون نمیدونن چرا قبول شدن . به قول شما در همه دانشگاها کنده شده دیگه!!!
ریاضی مثل ورزش ذهن میمونه... قبول دارم حرفتونو
الان خدا روشکر ذهنیت ها نسبت به رشته علوم انسانی کمی تغییر کرده...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.