دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

شب اربعین

امشب  برای همه دوست های وبلاگیمم دعا کردم.

 بهار، بهزاد،مترسنج،مریم، محمدرضا، دورافتاده، ماندانا، حتی نونوچه ...


نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:12

ممنان

مترسنج دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:51 http://www.dar300metri.blogsky.com/

متقابله مهندس...
اومدم فعلا یه تشکری کنم تا بعدا خدمت برسم...
گل

ممنون از شما :)

دورافتاده دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 16:54

نقلی از مرحوم صافی:
"وقتی دعا می کنید هیچ وقت بخلتان نیاید، برای هیچ کس؛ بله باید مؤمن باشد تا برایش دعا کنیم امّا برای کسی که فریب خورده و یا اهل ایمان نیست درست است که نمی شود طلب استغفار کرد اما هدایتشان را بخواهید. امّا اهل ایمان که باشند، برایشان استغفار کنید. همین که محبّ اهل بیت (علیهم السلامباشند، آدم باید دعایشان کند و برایشان طلب استغفار نماید. و این طلب استغفار کردن در زمان های خاص یادتان نرود، مخصوصاً شب جمعه ویا موقع نماز شب ... بخل نورزید که ایشان هم شما را دعا می کنند"

واااااااای مرسی از این نقل. خیلی وقت بود نمیدونستم برا بقیه چطور دعا کنم. مرسی ی دنیا دورافتاده:) ^_^

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.