دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

یکی بگه بس کن تو فقط مسئول خودتی! خودت ...

هیچ وقت دنبال مقصر نگشتم توی زندگیم. همیشه رفتار خودم رو تحلیل و بررسی کردم و گفتم باید من درست بشم ولی یه جاهایی واقعا ماها مقصر نیستیم...

خیلی ها رو سراغ دارم که هر چی آسیب دیدن از طرف پدر مادرشون بوده... آسیب بوده واقعا! دوستی بخاطر اختلاف های خانوادگیشون تیک عصبی داشت و شونش می پرید. یکی دیگه بخاطر همین اختلاف ها مشکلات عصبی داشت، از بچگی کارهای سخت کرده بود و قرص اعصاب مصرف میکرده توی بچگی... و خیلی های دیگه...

این روزها خیلی با پدر مادرم حرفم میشه. اونم مشکلاتی که هیچ وقت درست نشده و نمیشه. مقصر اونا نیستن ، وقتی نمیخوان چیزی تغییر کنه خب ما تغییر میکنیم. احترامشون واجبه در همون حد بشون احترام میزارم. باشون انسانی رفتار میکنم. دیگه هیچ تلاشی نمیکنم چیزی عوض بشه یا تغییر کنه! از خودم وا موندم...

از خودم غافل شدم اینقدر درگیر بقیه شدم...

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 18:50

هرکسی مسول کار خودشه آبجی ..اول به خودت برس اگه توانایی ش داشتی به مشکلات بقیه هم برس

درسته بهزاد. تمام سعیم رو میکنم. ممنون داداشی :)

مترسنج شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 13:12 http://www.dar300metri.blogsky.com/

گزینش خوبی بود...
...گاهی یک نگرانی یا ترس کوچک می تواند همه ی عمر، تو را معطل خودش کند.
گل

دورافتاده سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:15

مسئلتون یا شیخ:
مسائل مرتبط با اطرافیان نزدیک تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم روی خود ما دارن؛ درست؟
با این حساب از کجا بدونیم محدوده کار ما کجاست که مسئولیتش رو بپذیرم و بیشتر از اون مسئولیت نپذیریم؟

نمیدونم. شاید محدوده کار ما همین باشه مواظب اطرافیان باشیم. یه جوری کار حودشونو کنن ولی حواسمون بهشون باشه. البته شاید. این نظر منه.
سوالت خیلی خیلی جای فکر داره :)

محمدرضا پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:21

هیچ آدم بالغی رو نمیدونی عوض کنی
ادما تا سن 8-9سالگی میشه عوض کرد بعد کم کم سفت میشن نمیشه
بایست سعی کنی ادما رو بشناسی براشون پارامتر تعریف کنی
اینجوری اذیت نمیشی
مثلا ما هیچ وقت از سنگ انتظار نداریم حرکت کنه،برامون یقین شده
ادما هم همین هستن
ولی خودمون رو میتونیم مناسب با ادما عوض کنیم
هیچ لزومی نداره با همه یه جور باشیم.
حیف وقت نیس وگرنه میرفتم بالای منبر
فعلا تا 2 هفته دیگه

آره شخصیت آدمها همون سالهای اول زندگیشون شکل میگیره و دیگه تغییر نمیکنه.
همینطوره ولی خب جدیدا اگه کسی ببینم خیلی اشتباه میکنه بهش میگم. بعدش کاریش ندارم فقط مواظبشم...
ممنون محمدرضا. زیارتتم قبول باشه.
خوش بگذره^_^

بهنام شنبه 13 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 16:52 http://harfehesabi.blogsky.com/

چنین مشکلاتی واسه همه هست واسه تفاوت نسلی که وجود داره...
پدر مادری که فکر میکنن درست فکر میکنن و
فرزندانی که فکر میکنن افکار اونها پوسیده س!
متاسفانه به فرزند آوری به عنوان یه وظیفه ی جنس نر و ماده نگاه میشه و وقتی هنوز شعور خودمون به میزان لازم رشد نکرده یه بچه هم میاریم و باید بهش شعوری که خودمون نداریم رو یاد بدیم!
این میشه که مملکت میشه تیمارستان! میشه طویله!

همینطوره واقعا!!! اتفاقا امروز گفتگوی دو تا خانم که بچه داشتن وگوش میکردم. یکیشون حرف قشنگی زد. " میگفت خودمون با روش های بدی تربیت شدیم. ما اول باید خودمونو تربیت کنیم بعد بچه هامونو" ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.