دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

دائما یکسان نماند حال دوران...

فاطمه سال 89 رو مرور میکردم ... دفتر خاطرات قدیمی رو میخوندم. خیلی با اون فاطمه غریبه ام. انگار یکی دیگه نشسته جلوم داره باهام حرف میزنه. گاهی باید چند بار بخونم تا بفهمم منظور خودم رو...

پسرفت رو به شدت می بینم...

عکس از نوشته های قدیمی حال روز الان خودم رو سالها قبل پیش بینی کردم.


+ خدایا تغییراتمون رو رو به رشد و مثبت قرار بده... این همه پسرفت حق من نبوده...

نظرات 3 + ارسال نظر
مترسنج شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 11:10

سلام مهندس.
مثل همیشه عالی..
اون جمله آخرت هم خیلی حرفا داشت..:
خدایا تغییراتمون رو رو به رشد و مثبت قرار بده...
و اینکه این مدل نگاه به زندگی نشونه خیلی خوبیه.کاش همه یاد بگیریم اینمدلی به خودمون نگاه کنیم...

سلام، حال شما خوبه؟
ممنونم از لطف شما :)

قاف شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 21:57

فاطمه بودن در همه سالها و در هر حال خوب چیزیه خوب... چون که فاطمه همیشه فاطمه است...

ممنوم از شما دوست خوب :)
کاش آدرس میزاشتین :)

مریم دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 01:52 http://sooskesiah.blogaky.com

من برای مریم آینده نگرانم...کلی نوشته دارم که توشون اونو(مریم آینده) رو مخاطب قرار دادم!
اگه یه روزی برم بخونمشون خوشحال میشم یا ناراحت؟!

امیدوارم خدا بهترین ها رو برات رقم بزنه :) ^_^

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.