دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

زندگی طوری

تمام سعیم رو میکنم که بخش های شاد زندگیمم بیان کنم.

ولی این روزها درگیرم، درگیر خودم، به خودم بی اعتمادم به کارهایی که کردم، به برنامه هایی که برای زندگیم میریزم بی اعتمادم... 

 هممون هم بخش های غمناک داریم هم شورانگیز...

شورانگیزش اینه که برخلاف ماه رمضون های قبلی امسال دارم لاغرمیشم : استیکر ذوق و شوق:^_^ (بیشترشم از حرص خوردنه ولی در هر حال داره خوب پیش میره :دی )

یه سوال؟ 

آیا شما هم برای بقیه راه حل هاتون جواب میده ولی برای خودتون نه!؟  مگه میشه اصلا اینطور باشه!

شدیدا دوست دارم یکی همراهم باشه!؟ بهش بگم چکار میکنم!؟ کمکم کنه!؟ گاهی حالمو بپرسه!؟ وقتی کم میارم یا بهم ریختم نق نق دنیا رو سرش بزنم!؟ یکی که همیشه باشه!؟ البته صبور و دلسوز باشه تا بتونه تحملم کنه!؟ ولی وقتی حالمم خوب باشه از ذوق نتونه تحملم کنه بگه همون ناراحت باش بهتری:دی خلاصش اینه کسی نیست ، منم و این وبلاگ اگه میخونیدم تحملم کنید دیگه! ... :استیکر بالا انداختن شونه: :| (توقعاتم رفته بالا)


بعدا اضافه شد: ندای درونم میگه خیلی ناشکری هااا یکیش همین بانو بهاره که وقتی درگیری براش آسایش نمیزاری، یکیش همین "ق عزیز" که احوالاتت و میپرسه همیشه. :استیکر یک عدد فاطمه شاکر:^_^

من قربون این دوستای عزیزم برم ، ولی خب ادم دوس داره یکی باشه که خاص طوری تر باشه :) 


نظرات 6 + ارسال نظر
میم! دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:30 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام!
عهههه ...خب طبیعی هست که همه ی آدما از این جور دور و بری ها نیاز دارن دیگه!!!:)))))

من خیلی از راه حل هام برای خودم جواب داده ، واسه همین به بقیه هم توصیه شون می کنم !‌ولی خوب ، بعضی وقتا همین راه حل هایی که یه زمانی برام جواب می داده ، یه موقعایی جواب نمیده برا خودم!!!

سلام،
اره خب هممون نیاز داریم:)

منم این کار رو میکنم ولی گاهی جواب میده، گاهی جواب نمیده. راه های قبلی انگار منسوخ شدن
ممنونم ازت

بهزاد سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:22

همچنین آدمی باس بدی برات بسازن

حالا 50 درصدشم داشته باشه راه میام

banooye bahar سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:26 http://khaterateman95.blogsky.com

:))
آخ فدات شم که*.*

خدا نکنه عزیزم^_^:*:*

مریم پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:51 http://sooskesiah.blogaky.com

راه حلای منم همینجوریه...برای خودم جواب نمیده!
شاید به خاطر اینه که به خودم میرسم بی منطق میشم!

اره انگار دوس داریم یه اتفاق دیگه ای بیافته...:)

فدای تو که اینقدر ماه هستی:)

قاف پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:31

الهی بمیرم ینی بمیره این قاف عزیز که تو انقده بهش لطف داشتی و اون چنان اسیر زندگی و روزگار بوده که چن روزه اینو نوشتی نیومده حتا واس یک تشکر خشک و خالی از لطف سرشارت

خدا نکنه ، این چه حرفیه. همینقدر دیر به دیر هم همراه خودش کلی انرژی داره:)
ممنونم که با تمام مشغله ها بازم وقت میذارید ، و خدا رو شکر میکنم که دوستای خوبی مثل شما دارم:)

مترسنج جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 17:15 http://dar300metri.blogsky.com/

امید وارم بهترینش که خدا برا هر دو تون مقدر کرده هرچه زودتر بیاد...
همدیگه رو خشبخت کنین

ان شاالله، امیدوارم کسی باشه که همیشه برای بودنش شاکر باشم:)
برای شما هم زندگی پرخیرو برکت باشه:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.