دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

وبلاگ گردی هــام

کائنات وجودی واحد است. همه کس و همه چیز با نخی نامرئی به هم بسته اند. مبادا آه کسی را در آوری، مبادا دیگری را مخصوصاً اگر از تو ضعیف تر باشد بیازاری. فراموش نکن اندوه آدمی در آن سر دنیا ممکن است همه انسان ها را اندوهگین کند و شادمانی یک تن همه را شاد کند.


"الیف شافاک"

از کتاب: ملت عشق


کپی برداری از منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
banooye bahar چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:05 http://khaterateman95.blogsky.com

هووووم:)
خوشم میاد کلا تو کاره حلالی حتی نوشته با ذکر منبع:))

کاری که ازم برمیاد دیگه :)))))))

مریم پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:43 http://sooskesiah.blogaky.com

اگه هممون به این قضیه توجه میکردیم دنیا گلستون میشد!

آره واقعا همینجوره، حتی فکر کردن بهش هم باعث میشه خودخواه نباشیم و همه رو عین هم ببینیم...

قاف پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:25

فک کنم همین که گفتی ینی از قول اون کتاب گفتی رو بهش بگن باترفلای افکت یا یه همچین چیزی مث اثز پروانه ای... ینی وختی پروانه ای در دوردستها پری میزنه یه چی توی زندگی همه ماها عوض میشه

چه جالب:)
ای کاش فردا همه پروانه ها فقط چند ثانیه برای من پر بزنن. و برای خوشبختی همه ماها:) ^_^
وقتی فک میکنم میتونم با همه طبیعت یکی بشم ، با همه حیوانات به وجد میام... سر شوق میام و انرژی میگیرم. این پروانه حس خوبی بهم داد:) الان میتونم ساعتها خیال پردازی کنم و به این موضوع فکر کنم :)
دیگه خشکشون نمیکنم، شاید آخرین پردازشون نوید خوشبختی کسی باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.