دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

چرا من اینو نمی فهمم!

چطور میشه یک نفر در آن واحد دو نفر رو به یک اندازه دوست داشته باشه؟! چرا من اینو نمی فهمم؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 21:43

من دوتا داداشام به یک اندازه دوست دارم، ممکنه

اره خب، نه این . مثلا دو تا دختر رو به یک اندازه دوسشون داشته باشی:|

مترسنج یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 23:54 http://dar300metri.blogsky.com/

نمیشه دو نفر(چه دختر چه پسر) رو دقیقا به یک اندازه دوس داشته باشی.
ممکنه فرد الف رو بخاطر ویژگی الفا تحسین کنی و فرد ب رو بخاطر ویژگی دیگش...
بقول قدیمیا هر گلی یه بویی داره..

آخ که چقدر قشنگ گفتی مترسنج. ممنون

مریم دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:26 http://sooskesiah.blogaky.com

والا منم نمیتونم بفهمم!
ولی فکر کنم آقایون خیلی راحت بفهمن!

بعضی از آقایون شاید :)))
الان مترسنج و بهزاد مثال نقض هستن :دی

بهزاد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:30

نهههه نشده!!! نمیشه اصلا اون هوسه یا تنوع طلبی به نظرم.

خب نمیشه یه دل و دو تا دلبر... اصلا جور درنمیاد... کل حیثیت دوست داشتن به خاص بودن و ناب بودنشه...

بانوی بهار دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 16:40 http://khaterateman95.blogsky.com

یه چیزی شده من نمیدونمااا:)))))))))))

:))))))) تو که از همه چی خبر داری :))

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 21:43

دو تا که سهله ... زمانهایی در زندگی من بوده که من خودم در آن واحد شیش نفرو دوس داشتم... البت گمونم منزور تو یه جور دوس داشتن دیگه هس

عجب از دست شماها :)))
اره دوست داشتن خاص منظورش بود!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.