دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

نامه خط خطی

آدم وقتی یه چیزی  رو گم میکنه ، میگرده دنبالش، نمیدونه کجا باید پیداش کنه، تو دستای کیِ، کجاست، تو کدوم هدف پنهان شده... هی سوال میکنه از خودش:

اصلا کجا گم شد؟! چطور گمش کردم؟!  نکنه از اول هم نداشتمش و فقط خیال داشتنش رو داشتم؟!  حالا کجا باید باشه!؟

  

خدایا : نوشته بود اگه میتونستی بخدا پیام بدی چی میگفتی؟ 

مینوشتم: 

خدایا امید گم شده، نور رو گم کردم... همش شده بغض، اشک... کنایه ها هر روز بیشتر میشه، تحملش سخت شده برام... خدایا دارم میجنگم ولی نمیدونم کجاست! نمیدونم کجا نور رو گم کردم! امیدم رو کجا جا گذاشتم...! خدایا میشه یه نگاه به من بندازی؟ 

از بعضی از بنده هات حالم بهم میخوره!؟ منو ببخش ولی دست خودم نیست هر چند که تو دوسشون داشته باشی...

خدایا راه رو خودت بهم نشون بده...

نظرات 5 + ارسال نظر
مترسنج جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:18 http://dar300metri.blogsky.com/

شناختمون از خدا خیلی کمه، خیلی کم...

میدونم...
ولی مطمنم خیلییییی دوستم داره. خیلیییی باهام مهربونه....

مترسنج جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:37 http://dar300metri.blogsky.com/

نظرمو در باره پست قبل نمیتونم نگم
خدا صدامو میشنوی...
نمیدونم چمه! میترسم از گفتنش!میترسم از برداشتت. حس میکنم حرفامو قبول نداری!
چرا من نمیتونم این مدل جملاتو درک کنم:
روز به روز وضعیت زندگیم داره بدتر میشه ...

اصلا بهت نمیاد اینجور بگی...

شرایطی که توش هستم خیلی بده، خیلی بده... گاهی اوقات واقعا دوست دارم بمیرم... ولی سعی میکنم خودمو ایمانم و حفظ کنم... شاید بعدا خودمو ستایش کنم که از چنین شرایطی تونستم بیرون بیام....
دعا کن برام...
وقتی مینویسم خالی میشم، آروم میشم، باورت میشه گاهی اشکم بند نمیاد... این متن ها رو جدی نگیر... اینها منم تو بدترین و سختترین لحظات عمرم....

مترسنج جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:38 http://dar300metri.blogsky.com/

مامان و بابام امروز رفتن سفر حج
[:S023:
انشاله به سلامتی و خوشی...

ممنونم :)^_^

بهزاد شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:24

خدایا این آبجی ما تو خوشی هاش بیشتر یادت میفته ها. کاری کن خوشی ها ش بیشتر بشه غمش کمتر .

ای جوووونم بهزاد، خیلی ممنونم بابت دعای قشنگت که نیشم رفت تا بناگوش...
ان شاالله شادی و مهربونی همیشه جز وجودت باشه برادری:)

banooye bahar یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:25 http://khaterateman95.blogsky.com

بهار از دنیای وب یه تو سلاام میکنه:دی

سلام بهار عزززیزززم؟ خوبی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.