دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

دردنامه...

ناراحت هستم از اینکه کسی نشسته قضاوت کرده، حرف زده ، اوج ناراحتیم اونجاس که این افراد بچه های دو-سه ساله هستن...

غرق فکر کردن خودم بودم و فکر میکردم:

"خدا اسم های زیادی داره، صابر، قاهر، قادر و ... و بنده های زیادی ام خلق کرده و از روح خودش،ذات خودش در ما دمیده، دوست داره یکی و خلاق میکنه یکی دیگر رو صبور میکنه، یکی رو مغرور و ... ولی هیچ کس و ضعیف خلق نکرده"  هیچ کدوممون هم بی عیب و نقص نبودیم... ولی!

ولی این واقعا از رذالت آدم باید باشه که خودشو برتر از بقیه بدونه، روی کرسی قضاوت بشینه و حکم صادر کنه اونم بچه ای هنوز نمیدونه کجا اومده! بی احترامی کردن به شخصیت دیگران، مسخره کردن ، تحمیل عقاید بنظرم بی احترامی به نظام الهی هستش بنظرم...

پول خیلی ها رو تغییر داد...

بعضی اوقات از صمیم قلبم میگم "خدایا اگه قراره تغییر کنم، خودمو برتر ببینم بهم، اندازه ظرفیتم بده یا قبل از دادنش ظرفیتم رو زیاد کن" ...

با تمام قوانین علت و معلولی گاهی راهی جز دعا نیست...

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 23:14

اون آدما هم نمیشه قضاوت کرد
به نظرم سعی کنیم خودمون خوب باشیم و غیر مستقیم به دیگران کارای خوب و زیباییهای اونو نشون بدیم بهتره.نمیشی رو دیگران تسلط داشت...

گاهی اوقات این ادمها با اعتماد بنفس کاذبشون به زندگی دیگران آسیب میزنن، این نمیتونه قضاوت باشه!! موضوع عوض میشه!
اره این قانون و نرم خویی جواب میده ولی نه برای همه، بارها امتحان کردم در مقابل بعضیا باید عین کوه ایستاد!

banooye bahar سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 18:28 http://khaterateman95.blogsky.com

خیلی بیخود کرد اونی که الکی تو رو قضاوت کرد:|
تو به این خوبی و مهربونی رو فقط میشه قضاوت خوب کرد

من قربون تو بشم بهاری^_^
تو خودت گلی^_^
درباره من نبوده، درباره بچه 2-3 ساله است!

banooye bahar چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 22:42 http://khaterateman95.blogsky.com

خودتو ناراحت نکن عشقم بچه ی دو ساله رو فقط باید قربونش رفت*-*
کسی که قضاوت میکنه بره دکتر ؛))))

با پا خودش که نمیره دکتر باید به زور بردش:)))

مسافر چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:45 http://darhavaliman.mihanblog.com

این تیکه آخرخوب اومدی
منم همیشه ازخدامیخوام قبل ازدادن هرچیزظرفیتش بهم بده

ان شاالله راه خیر رو خدا بهمون نشون بده

مترسنج جمعه 26 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 22:46 http://dar300i.blog.om/

...
قبل از دادنش ظرفیتم رو زیاد کن" ...

الهی آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.