دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

یک عدد بی ایده

ایده میخوام برای راه اندازی یه کسب و کار کوچک!!!

مغازه و ... از این جنس چیزهایی که فروان هست نباشه:(

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:19

مربوط به شکم باشه بهتره
بستگی داره شهرتون و نیاز محلتون چیه! البته
سمنو درست کن بفروش سه برابر سود داره
آرایشگری یاد بگیری تو تهران آموزش ببین بهتره درآمدش خوبه.
محصولات ارگانیک میتونی درست کنی بفروشی تو دانشگاه شهرتون، مثلا بری تبلیغ کنی تو خوابگاه های دانشجویی، یه ترکیب ارگانیک خوب دوستم بلته خیلی خوبه انرژی زاست و خوشمزه یه الکی بنویسی برا پوست خوبه دخترا میخرن :دی
میتونی تدریس خصوصی داشته باشی.
اگه واحد تجاری چیزی دارین به بانک اجاره بدین :)))

شکم که بعله ولی هر کاری سختی خودش و داره!!
بهزاد من از آرایشگری متنفرم...:| چندین ساله هی خط چشم میکشم نتونستم یاد بگیرم و دو خط چشم متقارن بکشم و در طی این ده سال توی هر زمینه دیگه ای اینقدر تلاش کرده بودم الان نشان عالی اونو داشتم :))))))
نه دنبال یه حرکت جدیدم. یه چیزهای تو ذهنم هست ولی خیلی بلند پروازانس و احساس میکنم غلط زیادی هست:|
:)))

بهزاد جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:29

نترس یا موفق میشی یا شکست میخوری، من کلی شکست خوردم اما باز میخوام کار جدید شروع کنم

بهزاد قبلا فک میکردم اگه کاری میکنم باید موفق بشم و اگه به همون چیزی که دلم میخواد برسم شادم میکنه و بعد احساس شکست...
الان احساس شجاعت و یا این جنگیدنِ بهم انرژی میده ...
ان شاالله هممون مسیرهای درستی رو انتخاب میکنبم و به جاهای خوبی میرسیم :)

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 16:26

دنبال سوژه های فنی باش که باروحیت جورتر هس.دخترهمسایمون تو قطعه سازی کار میکنه بالای ۵تومن حقوقشه

اوهوم ، ولی از این مدل کارا اینجا نیست!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.