دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

اندر احوالات کلاس زبان

کلاس زبان رو که یکم خصوصی تر شده رو دوست دارم و  من تنها دختر در کلاس هستم...!

جدای این چیزا!  پسرای کلاس خیلی بامزه هستن. هم مودب هم بامزه...

این همه هم کلاسی پسر داشتم تو چندین سال تحصیلم. میتونم اعتراف کنم اینا مودب ترین ها و بامزه ترین هاش هستن ... مخصوصا مرتضی و سجاد :)))

فک کنم دو سالی هم از من کوچیکتر باشن... مرتضی که الکترونیک خونده اونم از یه دانشگاه خوب فارق التحصیل شده و بیکاره فک کنم در مغازه باباش میمونه! سجاد نمیدونم چی خونده ولی رفیق صمیمی مرتضاس ... اصغر پرستاره ... محسن کارمنده اداره برق هست و متاهل... محمد دانشجوعه و خیلی اطلاعات عمومی بالایی داره و همیشه برای همه چیز نظرات عجیبی داره :))) ولی سجاد پسر ریز نقش و از همه بامزه تره :دی

#فامیلی هاشونو نمیدونم :|

# غم دنیا تو دلم باشه وقتی وارد کلاس میشم و خانوم صالحی رو می بینم حالم خوب میشه ، و بعدش که از کلاس که خارج میشم یاد قبل کلاس می افتم ، می بینم چقدر تغییر کردم من الان چقدر حالم بهتر از دو ساعت قبل هستش و خدا رو شکر میکنم...

نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 15:46

کلاس زبان عالیههه

اره خیلی خوبه

مسلم یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:43 http://kafgorgi.blogsky.com/

منم از کلاس زبانم در نوجوانی خاطره های خوبی دارم

از کلاس زبان نوجوانی خاطره خوبی ندارم. برای همینه که این همه فاصله افتاد بینش ...

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 16:15

هم نشین خوب و مصاحبت با افراد خوب حسرت خییلی هاست...

اگه یه روز هم نشین خوب پیدا کردی نباید از دستش داد :)

مریم چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:21 http://sooskesiah.blogaky.com

در حال حاضر چنین کلاسی رو توی دانشگاهم دارم...وقتی که حالم خیلی بده، سر این کلاس حالم خوب میشه! :)))
ولی دیروز حتی با اون کلاسم حالم خوب نشد! :/

حرف بزن مریم، هر چیزی که اذیتت میکنه رو بگو...! وقتی گفته میشه انگار راحتتر میتونی رهاش کنی....
با خواهرت یا دوست صمیمی یا پی ام بده خودم گوش میدم بهت...
آخه خودمم عین توام ، درکت میکنم :)

[ بدون نام ] جمعه 10 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:10 http://dar300metri

سلام مهندس ژرفای شما که زلزله نیومده?انشالا کنارخونواده در صحت و عافیت باشین

نه خدا رو شکر :)
ممنان

بهنام جمعه 24 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:53 http://harfehesabi.blogsky.com/

ولی واقعا ما انقلاب نکرده بودیم که وضعیت اینجوری بشه!
کلاس زبان مختلط؟
یه زن به مرد درس بده؟
وامصیبتا

وامصیبتااااا:)))

کیهان سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:23 http://mkihan.blogfa.com

راستی قبلن وبلاگی با این اسم می شناختم و ....
دختر کوهستان
البته هنوز هم هست... زبان هم تدریس می کند البته
و ...خوب حالا مدتیه ازش بی خبرم و راستش نگرانش هم هستم
نمی دانم چرا به یکباره ناپدید شد! دنیای بدی شده دوستانی که هستند و به یکباره نیستد ظاهرن من زیادی دنیای مجازی را جدی گرفتم!!!

من نمیشناسم. امیدوار سلامت باشن.
دنیای مجازی هست دیگه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.