دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

کوره راه

سخت ترین قسمت زندگی اونجاس بقیه بهت اعتماد دارن ولی تو از درون خودت کاملا ویرانه ای...

اعتماد ارزشمنده، اگه نخوام این اعتماد رو از دست بدم، باید اول خودمو بسازم...

چطوری؟ 

#من هنوز دغدغه های خودمو دارم، نمیدونم چرا فکر میکردم اگه تصمیم به ازدواج بگیرم تموم میشن، ولی بیشترم شدن...

نظرات 5 + ارسال نظر
نیوشا شنبه 23 دی‌ماه سال 1396 ساعت 23:33

ای بابا من گفتم دیگه شارژ میشی واسمون پست باحال میذاری

چشم پست باحالم میزارم عزیزم.

بهزاد یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1396 ساعت 13:32

سخت نگیر بابا

چشم.

banooye bahar یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1396 ساعت 21:32 http://khaterateman95.blogsky.com

ای بابا ای بابا:)))))
درست میشه همه چی اگر عشق باشد چی گفتم به به

به به، قشنگ گفتی

مترسنج سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1396 ساعت 19:32

تموم نمیشن. کی گفته تموم میشن؟
اما راه حلها بیشتر میشن و تو قویتر میشی و این خیییلی کمک کنندس

من فک میکردم تموم میشن.
امیدوارم از پس همه چی بربیاییم :)

مریم پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1396 ساعت 20:30 http://sooskesiah.blogsky.com

چه عجب اومدی! :)
یه برنامه ای برای مرتب کردن ذهنت بچین...شاید این از درون ویرون بودنت، به خاطر پیچیدگی افکار توی ذهنت باشه و لازم باشه حلشون کنی!
البته اینو خودتم میدونی و الان سوالت اینه چطوری؟!

ایشالا همه چیز درست میشه فاطمه جانم...بالاخره ازدواجم یه سری مسئولیتای جدید داره!(انگار تا حالا چند بار ازدواج کردم!)

دقیقا درست میگی مریم، ولی خب جواب سوالها اینجوری رو همیشه خودم باید پیدا کنم. چطوری!؟
درسته ازدواج فرق داره، این مسئولیت های جدید هیچ ربطی به زندگی قبلی ندارن و انگار دنیای جدیدن! گرچه من هنوز تو همون حال و هوام...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.