دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

چه کاسه ای زیر نیم کاسه است!

این خیلی عجیب هست که بام کوهستانی ایران، کل مناطق کوهستانی که قبلا تا کمر برف می اومد ، تو کوهستان ها.... هیچی نباریده به جز یکم فقط زمین سفید پوش شده ، بعد تهران بارش برفش متوقف نمیشه!

نگید طبیعت رو بهم نریختن که من باور نمیکنم!!!

بعد چه نیازی به این همه برف و تعطیلات دارن . مملکت کلا رفته تو تعطیلات... !

یه اختلاس بزرگ در راهه ! حالا نیگا :دی

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 04:53

بگیر بخواب دختر:)) حالا داره پیشگویی میکنه

اونقدر خسته بودم 9 شب نمیدونم چطور خوابم برد. 3 بیدار شدم داشتم نگا برفهای اینستا میکردم...
چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، قوچان ، همین لرستان همه بچه ها هوای آفتابی گذاشته بودن، اونوخت تهران و مناطق گرم نیم متر برف اومده.... تو نگاه اول کاملا عجیبه خب!
بعدشم توام که خودت بیداری!!!!

بهزاد دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 07:53

خب از دوران راهنمایی خوندیم اقلیم مناطق داره عوض میشه
اونطرافا هم میباره حتما

من خواب بد دیده بودم برا همین نتونستم دوباره بخوابم((=

خب اخبار هم که اعلام کرد ابرا رو باردار کردن. حدس منم درست بود :دی

مترسنج دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 20:03 http://dar300metri.blogsky.com/

دوره اخر و زمونه
باز امید ما شما دوستانین

هیییی روزگار

banooye bahar دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 20:51 http://khaterateman95.blogsky.com

این همه شما برف داشتید یه بارم ما چش دیدن داشته باش خوووو:))))))))

:))))) سعی میکنم حسادت نکنم :))))

مریم یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 20:53 http://sooskesiah.blogsky.com

اینا همه چی از دستشون برمیاد!!!

دققا، اخبار گفت ابرها رو باردار کردن ، و هنوزم این کار رو میکنن....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.