دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

کاشف لحظات خودمم...

بنظرم چیزی که خیلی ارزشمنده کشف و شهوده، شاید این کار مخصوص آدمهای درونگرا باشه، درونگراها معمولا خیلی فکر میکنن و از طرف اطرافیان قابل درک نیستن، انگار توی سیاره دیگه ای زندگی میکنن... فقط کافیه کسی باورشون داشته باشه زندگیشون گلستان میشه، باید اطرافشون پر از آدم های باشعور باشه، حتی اگه فهمیده نشن از طرفشون، باید درک بشن تا بهشون سخت نگذره... 

دانشی که با تحلیل و فکر و کشف و شهود بدست میآد هزار بار ارزشمندتره از درسهای آکادمیک... شاید بخاطر اینه که سفر رو دوست دارم چون میتونم چیزهای جدیدتری رو کشف کنم. دنیای آدمها خیلی متفاوت هست، هر کسی توی فضای بیکرانی غرق هست که خودش برای خودش میسازه...

گاهی دوست دارم فقط فرصت فکر کردن داشته باشم، یه سر هم به دنیای خودم بزنم ، با خودم حرف بزنم، بنویسم، آواز بخونم، تمرکز کنم و ازش فرمان بگیرم... به خودم نزدیکتر بشم ، آرامش من اونجاس که خودمو پیدا کنم...  َوقتی از دنیای عجیب خودم بیرون میام انگار راحت تر میتونم با دنیای اطراف کنار بیام، تمام تناقص های من با دنیای بیرون قابل لمس تره ...

گاهی احساس میکنم تمام آدمهای اطرافم، ماشین ها، درخت ها، حتی خونه ها با شتاب در حال گذشتن هستن ... و فقط من حبس شدم وسط زمان لعنتی...

آیا کسی هست به اندازه من از تنهایی و سکوت لذت ببره؟ 

چه چیزی میتونه لذت بخش تر از این میتونه باشه که آدم خودش رو کشف کنه؟

ادامه دارد...


نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:35

منم فکر میکنم اینجوریم بدون دنیای ذهن خودم و تخیلاتم میمیرم.

آره، ولی الان که دارم ازدواج میکنم خیلی سختم هست!

مریم دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 22:20 http://sooskesiah.blogsky.com

فکر کنم منم به اندازه ی تو عاشق تنهایی باشم! :)))
در حدی که همه همیشه ازین رفتارم در عجبن...!

ما آدمهای فرد گرایی هستیم، نشده از تنهایی خسته بشم...

مترسنج سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 21:40 http://dar300metri.blogsky.com/

سکوت کیمیاست
جمله آخر هم موافقم@

عالیه، ولی کار هر کسی نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.