دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

بالاخره تموم شد...

دارم یه نفس راحت میکشم  

چقدر بده پشت کنکور بمونی باز کنکور رو خراب کنی..

بدشانسی...!!!

ولی بازم به شانس اعتقاد پیدا نکردم.

حتی با اینکه فقط میتونم بگم سر جلسه کنکور بدشانسی اووردم   

و حالم بد شد... ولی شاید بازم به خاطر استرس زیاد بوده باشه... 

به هر حال

بازم میگم خدا رو شکر 

با اینکه عالی نشد...ولی بازم خدا رو شکر  

که رشته ی مورد علاقم یعنی برق قبول شدم، گرچه غیر انتفایی ولی ممنونتم خدا جونم 

 به قول یکی از دوستان میگفت: سعی کن ادامش بهتر بشی...  

 

حتی فکرشم نمیتونم بکنم که یکسال دیگه بمونم پشت کنکور... 

اون وقت مطمئنا به جای دانشگاه باید برم دیوونه خونه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:49 http://dokhtarekord.blogsky.com

سلام فاطمهجون چه وبلاگی داری ..باحاله تقریبا مثله هم فکر میکنیم ...راستی با تبادل لینک موافقی ..ولی یه جور نباشه که فقط اسم لینکم تو وبلاگت باشه وپشت سرت رو هم نگاه نکنی اوکی؟ دوست دارم باهم یه دوست مجازی و بامعرفت باشیم که یه روز بدون هم نداشته باشیم.. راستی تبریک میگم واسه دانشگاه رفتنت ...

سلام الهه جوون ممنون که بم سر زدی

چشم عزیزم تا اونجایی که بتونم سعی میکنم بیشتر اوقات بیام
به وبلاگت سر زدم قشنگ بود

لینکت کردم

ممنون بابت تبریکت امیدوارم همیشه موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.