دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

تبــار عـاشقــان

شاهـد مـرگ غمـ ‎انگیـز بهارمـ چه کنمـ   

ابـر دلتنــگمـ اگــر زار نبــارمــ چـه کنــمـ  



نیسـت از هیـچ طـرف راه بـرون شـد ز شبمـ   

زلــف افشــان تـو گردیـده حصـارمـ چــه کنمـ  



از ازل ایـل و تبــارمـ همــه عاشــق بـودنــد   

سخـت دلبـستـه این ایـل و تبـارم چـه کنمـ  



مـن کزیــن فاصــلـه غــارت شـده چشـمـ توامـ  

چــون بـه دیـدار تـو افتـد سـر و کــارم چـه کنمـ 
 


یـک بـه یـک با مـژه‎هــایـت دل مـن مشغــول است  

میـــلـه‎هـــای قفســمـ را نشمـــارمـ چـــه کنـــــــمـ 

 

- - - - - - - - - - - - - - - 

 

سیــد حسـن حسینـی

نظرات 3 + ارسال نظر
نونوچه چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 http://htp://nonoche.blogsky.comn

سلام عزیزم کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگیده بود مرسی از اینکه از نوشته م تعریف کردی منم شعرت رو خووندم. قشنگ بود
موفق باشی نانایی
امیدوارم همیشه آبی تر از دیروز باشی
بووووووووووووووووووووووووووووووووس

ممنون که بم سر زدی

خب قشنگ مینویسی دیگه

نونوچه چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 http://htp://nonoche.blogsky.comn

ممنون عزیزم. این شعر رو بهت تقدیم می کنم...
من و تو مثل دو شاخه
من و تو مثل دو برگ
من و تو فارغ از افتادن و مرگ
چند روزی روی درخت احساس
هم دل و همره و همسان بودیم
یک دل و جان بودیم
چه شد آن وجد و خیال؟؟
چه شد آن حالت و حال؟؟
چه شد آن چشمه ی پاک؟؟
چه شد آن آب زلال؟؟
من این شعر رو خیلی دوست دارم. امیدوارم که تو هم خوشت بیاد نانایی.

ممنون بابت این هدیه خوب

شعرت خیلی قشنگ بود میسی

p,a چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:23 http://www.maheehsas.blogsky.com

سلام.وبلاگ قشنگی داشتی.امیدوارم در دانشگاه موفق باشی منم امسال قبول شدم مدیریت بازرگانی.غیر انتفاعی.از اینکه به وبم سر زدی ممنوم

شمام موفق باشی

ممنون از اینکه سر زدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.