دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

هر چه می خواهی دل تنگم بگو ...

_نمی دونم از چی میترسم ... شاید از خودم چون نمی دونم  

قراره چیکار کنم؟؟؟ سخته برام خیلی از واقعیت ها رو قبول کنم!!! 

*اینکه دارم بزرگ میشم!!! اینکه باید مسئولیت پذیرتر بشم!!!  

اینکه نمیشه  متوقف شد چون نابود میشی!!! 

*اینکه نمیشه از عشق فرار کرد؟؟؟ 

*اینکه بزرگ میشی !!! ... تمام کودکیت و رویاهاش میشه خاطره... 

میشه بزرگترین رویا بزرگیت ... که ای کاش فقط یه لحظه بشه  

برگشت به اون دوران...  ولی اینا میشه رویا... 

هنوز دوس دارم اونقدر کوچیک بشم که فکر میکردم تمام دنیا  

واسه اینه که من به تمام آرزوهام برسم ! ( اینکه فضانورد بشم و  

یه روز روی کره ی مریخ فرود بیام،  یا اینکه سرزمین های  

ناشناخته رو کشف کنم ...)  

یاد اون شبهایی که ستاره ها دوستام بودن بخیر...  

اونا میشدن هم صحبت  من...منم جای اونا حرف میزدم ...  

یادمه از تاریکی نمی ترسیدم، هنوزم نمیترسم...  

منتظر میموندم شب بشه  من شروع کنم به راه رفتن تو تاریکی ...  

هنوزم از این کارا میکنم...  این تنها چیزیه که منو به  

رویاهای کودکیم میبره...    

***هنوز خیلی از چیزاها رو نمی فهمم...!!!؟؟؟ 

1*اینکه چرا از هر کی میپرسی چرا به این دنیا دعوت شدی ...  

نمی دونه؟؟؟  

2*اینکه وقتی از یه نفر که تازه بچه دار شده میپرسی واسه  

چی یه نفر رو به این  دنیا دعوت کردی... مگه خودت  

چی ازش دیدی ... نمی دونه؟؟؟ 

3*...  

 

*** با تمام این حرفا تنها چیزی که میدونم تو دنیا هنوز قشنگترینه... 

  تولد یه نوزاده...  

 

چرت و پرت نوشت) زیاد الکی حرف زدم جدی نگیرد فقط محض  

خالی شدن افکار تلنبار شده بود... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نونوچه یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 http://htp://nonoche.blogsky.com

نازنینم واسه همه سوالاتت فقط می توونم بگم ما هستیم چون باید یاشیم تا بتوونیم خودمون رو کشف کنیم تا به خدا... قادر مطلق برسیم ما زنده ایم تا اون رو ستایش کنیم اومدیم به این دنیا تا بدی ها رو به خوبی تبدیل کنیم مرگ هم تولدی دیگرست نازنین
موفق و موید باشی مهربونم

ممنون نونوچه جوون بابت جوابای خوبت ... خیلی خوب بودن ممنون فدات شم

باید یه ذره عاقلانه تر فکر کنم

تو هم موفق باشی عزیزم

الهه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 http://dokhtarekord.blogsky.com

بزرگ شدن وقتی ترس داره که ندونی هدفت چیه... ندونی میخوای واسه خودت واین دنیا چیکار کنی... خدا یه فرصت بهت داده تا ازش کلی فرصت در بیاری .. .. کلی زندگی کنی و بچه دار شدنم ..اولا یه نعمته که یه موجود نازنین رو تو بغل بگیری و بعدشم درست تربیتش کنی .. من که فکرشو میکنم دلم غش میره واسه یه نی نی کوچولوی بامزه.. فاطمه جون ..جون هر کی دوست داری پست نا امید کننده نذار .. به قول نونوچه مثبت اندیش باش گلم ..بیای پیشم یادت نره خانومی..

تو درست میگی الهه جوون الان که بیشتر نگاه میکنم به همین نتیجه میرسم

بچه ها خیلی نازن مثه فرشته هان

چسب عزیزم میخوام مثبت اندیش تر بشم مثه نونوچه...

چسب حتما بت سر میزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.