دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

...

خــب پسـت قبلــی رو پـاک کــردم چــوون خــودم میخــوام 

   

دیــگه   مثبت و پر انرژی باشم 

 

مبــارزه گــر بــاشــم، تسلیــم نشــم...

 

میــخوام از نـونـوچـــــــه جــون یــاد بگیــرم ... 

 

پــــیش بــه ســوی مثــبت نگــــری...

نظرات 2 + ارسال نظر
نونوچه چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:04 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به ناناس خودم
جوجه ی من معلووووووووووووم هست تو کجایی دخمل؟؟
نانایی نیستی
پیش به سوووووووووووووووووووووووووووووووووی مثبت بووووووووووووووووووووووووودن
یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به فاطمه خودم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس



واااااااااااای نونوچه جون خودم

دلم برات تنگیده

ممنون که بم سر میزنی

بـــــــــــــــوووووووووس

منم رضا پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:49

برگشتی؟!

چرا یه سر نزدی؟!!

من الآن فهمیدم برگشتی!

سلام رضاااااااااااا

شرمنده

ممنون که بم سر میزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.