دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

از هــر دری سخنــی

۱ ) 

نمیدونم چم شده...   

معدل ترم اول: 15.47!!!!! حالا این خوبه یا بده؟؟؟؟!!!؟؟؟  

ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ   

 ۲)) 

یه بیت شعر که جدیدا بش علاقمند شدم: 

بـ ــه راه بـــ ــ ــادیـ ـ ـه رفتـ ـ ــن بــ ـه از نشستــ ـن بــاطـ ـل  

کــ ـ ـه گـ ـر مـ ـ ـراد نیـ ـابـم بـه قـ ـ ـدر وسـ ـع بـکـ ـ ـوشــ ـم 

 

ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ    

۳))) 

به قول جناب ِ آقای انیشتین: 

حــماقــت حــدی نــدارد 

واسه اینکه یه آدم رو بشناسم مجبور شدم خودم رو کوچیک کنم،  

و روی کار من جز حماقت اسم دیگه ای نمیشه گذاشت ... 

شاید خیلی دیر ولی به این نتیجه رسیدم که آدم ها تغییر نمی کنند 

خیلی ها ممکنه بتونن عادت هاشون رو برای رسیدن به هدفهاشون تغییر بدن 

ولی اون آدم هایی که میخوان خودشون رو از برده بودن نجات بدن  

و تبدیل به مبارزه گر بشن خیلی کمه...    

بازم طبق نظریه نسبیت جناب آقای انشتین:  

 

هیــچ چیـز مطلـق نیسـت همـه چیـز نسبـی ِ

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:33

سلام عزیزم
وبلاگه خوبی داری موفق باشی
راجع به معدل هم ترم اول همه افت میکنن ایشالله ترم بعد جبران میکنی

سلام عسیسم

مرسی

ایشالا خودمم تو این فکرم کمتر شیطونی کنم و بیشتر درس بخونم

kati شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:23 http://alone-in-world.blogfa.com

ssssilaam fatii joone goool
khofooli ajii?:d
moadeleelelelt behtar miishe be sharti ke bekhooooni
dooset dalaam aji joooonnn
movazebe khodet bassh
matalaebebebebet aliiy boood
bye ta hi

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کتی جونم

میسی عزیزم

قول میدم بیشتر درس بخونم

منم دوست دارم عسیسم

تو هم مواظب ِ آجی من باش

در آخر بازم مرسی

موفق باشی عزیزم

امید شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:32 http://feriyal.blogsky.com/

سلام...ممنوووووووووووووونم از نظر خوبت... خب اون روز خیلی کم آورده بودم... هیچ کاریم نمیتونستم بکنم...امیدوارم موفق باشی.. قضیه انیشتنم خیلی قبول دارم تو همه موارد درسته... مصلا زیبایی و زشتی مطلق وجود نداره همون کور که حرکت و سکون مطلق وجود نداره... هر کسی ممکنه کم بیاره منم قوی بودم اما روحیمو از دست دادم

سلام امید جااااااان
خوشحالم که قوی هستی
ممنون که بم سر زدی...
موفق باشی

پـــویـــا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://k0lbeye-man.blogfa.com

مـــعدلـــت کـــمه

ان شـالله همیشــه مــوفــق باشــی آجـــی

و بــه قــدر وســع بکـــوشی!

میدونـــــم به خودم قول دادم ترم بعد زیادش کنم
تمام تلاشم رو میکنم که به قدر وسعم بکوشم
میسی داداشی جونم منم دعا میکنم تو هم همیشه موفق و شاد باشی

مرحان یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:21

_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$ بــــــــــــــــــا 3 تــــــــــــا موضــــــــــــوع آپــــــــــــــــــم [قلب]

عسیسم من کجا بیام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.