دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

خـــدا با تـــوام

" که البتـــه شیطان را هرگز بر کسی که به خدا ایمان آورده و بر او توکل و اعتماد   

کرده  تسلط  نخواهد بـــود "  

 

« سوره نحل آیه 99 »  

 

. . .  

چیــزی نمیگـم فقط نمیـدونــم چــرا صــدات رو نمــی شنــوم... !!!!!!

یا به سختی صدات رو می شنوم...!!!!    

من دیگه فاطمه قبل نیستم ... دلـــم واسه خودم تنگ شده!!!     

نمی دونـــم چــرا نمیتونـم خـــودم رو پیــــدا کنم؟؟؟!!!! 

اگه قــراره بزرگ بشم با تو غریبه بشم نمیخـوام !!!  

دیـــگه حتـــی به سختی میتونم خودم رو ببینم !!! 

من قهــر کـردم دیــگه چــرا تو دستـم رو رهــا کردی خدا جـــون...  

شایـد امسـال تعبیــر تمــام خــواب هـام بـود!!!  

خواب هایــی که همش تاریــکی و فــرار کردن و نـرسیـدن بود... 

تو ســالی که همــش سـوال بـــود و سردرگمی از همــه ی سـوال ها و سردرگمی هـــا   

فهمیـدم کــه بـاید تــلاش کنــم دوســت داشتـــه بـاشــم  

حتـی اگـــه کســـی دوستـــم نـداشتــــه باشــــه... 

خدا یـــکـم بیشتـــر هــــوام رو داشتـــه بــاش...  

خـدایـــا تـــا آخـــر راه بـاهـام بــاش...   

  

پ.ن) تو دفتر خاطرات قدیمی آیه بالا رو دیدم، دیدم دلم برا خودم تنگ شده، خیلی وقت بود که دلم رو غبار روبی نکرده بودم... دیدم آخر ساله بهترین موقه است... امیدوارم خدا کمکم کنه تا بتونم اشتباهاتم رو جبران کنم... 

نظرات 2 + ارسال نظر
حبیب شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:20 http://www.dust.loxblog.com

سلام خوبی؟ وبلاگتم خیلی قشنگه مثل پروفایلت. به منمک سری بزنی خوشحال میشم مرسیو موفق باشی و پیشاپیش سال جدید مبارکت باشه.به امید دیدار

ســــلام ممنون
ممنون که بم سر زدی
سال نو شما هم مبارک باشه

نونوچه سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:02 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو به فینگیلی خودم
بچه کجا بودی؟؟!!
من که گم شده بودم
جوجه ی من سااااااااااااااااااااااااال نوت مبارک
امیدوارم بتوووووووووووووووونی خودت رو توی سال جدید خودت رو پیدا کنی
صدتا می بوسمت

شلاااااااااااااااااااااااااااااااام به نونوچه جونم
کجااااااا بودی دلم برات تنگ شده بود
سال نو تو هم مبارک باشه نونوچه جونم
ممنون
من هواااااااااااااااارتااااااااااااااااا می بوسمت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.