دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

سیستم دفاعی بدنم در مقابل آدم های فضول زره پوش میشه حتی! اونقدر درجه نفهم بودنشون پایین هست که متوجه نمیشن که داری بشون جواب سربالا میدی!! یا اونقدر پر رو هستن که براشون مهم نیست جواب سربالایی که بشون میدی سوالاشونو با جزییات بیشتر مطرح میکنن!

کم طاقت و کم حوصله میشم وقتی مدام کسی سوال ازم میپرسه که از زیر و بم زندگیم خبردار بشه!

جدیدا هم بی شعور میشم. با لیلی رفته بودیم باشگاه خانومه اونقدر سوال کرد کلافه شدم. آخر برگشتم تو چشماش زل زدم گفتم : میشه به سوالات جواب ندم!

دیروزم دختر دایی لیلی خونه مامانش اینا بود. دو مین بار بود می دیدمش. اونقدر مزخرف حرف میرنه و فضول و زود پسرخاله میشه که آرامشم و از دست میدم و عصبی میشم. هی به لیلی گفتم بریم خونه! وقتی داشتم برمیگشتم فهمید فک کنم. گفت شوخی کردم ناراحت نشی. منم با کلی تاخیر گفتم نه! به لیلی ام گفتم ازش بدم میاد حتی!

دست خودم نیست...!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوی بهار یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:58 http://khaterateman95.blogsky.com

همممممم رو بعضی چیزا آدم خیلی حساس می شه؛|

چه زن داداش باحالی داری بهش می گی از دختر داییت بدم میاد؛))))

میدونه از این تیپ شخصیت ها بدم میاد خب! گفتم بش گفت چرا آخه! خودشم فک نمیکنم زیاد خوشش بیاد ازش از رفتارش مشخص بودش!
با زنداداشم راحتم. البته من خودم شخصیت راحتی دارم:))))

بانوی بهار یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:59 http://khaterateman95.blogsky.com

همممممم رو بعضی چیزا آدم خیلی حساس می شه؛|

چه زن داداش باحالی داری بهش می گی از دختر داییت بدم میاد؛))))

دورافتاده یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:07 http://khe-mesle-khoda.blogsky.com/

ئه! شما سومین ولاگی هستید که از فهم و نفهم صحبت میکنید؛ اولی از مشکل نفهمی گفته بود، دوست دوم از نافهمی، و شما دوباره از نفهمی؛ دقت کنید که بین نافهمی و نفهمی تفاوته! اونقدر که نفهمی کفر آدمو درمیاره، نافهمی در نمیاره؛ خلاصه اطرافیان رو درست دسته بندی کنید (:

گیج شدم!
میشه بیشتر توضیحش بدید؟؟

بهزاد یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 20:00 http://anahno.blogsky.com

زیاد میپرسن چون ازت خوششون اومده خواستن بیشتر بشناسنت که بعدش دی دیری دیدید دیری دیری دیرین دیرین...

بهزاد اصلا درست نیست اولین بار که کسی و می بینی کلافش کنی! من که اینجور نیستم!
دقیقا هی شوهر شوهر و خواستکار خواستکار میکرد و میگفت قصد ازدواج داری. منم بدجور زدم تو برجکش خانومه فضول!!

archer چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:11 http://mnevesht.blogsky.com

بی حوصلگی تا این حد؟ این که همه میخوان سر از کار هم در بیارن جزو خصلت های مردم این کشوره. کاریش نمیشه کرد مگه اینکه یه دیوار بکشی دورشم سیم خاردار :دی

با کسی که تا بحال ندیدمش و نمیشناسمش بخواد فضولی کنه تا این حد بی حوصله میشم!
مثلا به هر دلیل انسان دوستانه ای شما به یک عابر تو خیابون کمک میکنی. این دلیل دوستی نمیشه که! اینکه هر کی از راه برسه سوال پیچم کنه عصبانی میشم!
سالها با اطرافیانم معاشرت میکنم ولی اصلا به خودم اجازه سوال پرسیدن نمیدم. مگه خیلی صمیمی باشیم:)
من مین هم میکارم حتی:دی

بانوی بهار شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:08 http://khaterateman95.blogsky.com

اووخ یهو دلم واست تنگ شد آجی؛)

قربون تو برم من عزیزم:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.