دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

هوا سرد شد

سرما خوردم :|

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 3 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 23:01 http://anahno.blogsky.com

شکمووو

بفرما شمام

محمدرضا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:39

زودتر رفتی به استقبال پاییز، آفرین
من یه سرما خوردگی آخرای مهر برای خودم در نظر گرفتم

اون اومده استقبال من:(. اینحا سرد شده محمدرضا :)
خب پس از الان پیشگیری کن

banooye bahar یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 16:49

Vay vay
B khatere garmo sard shodane
Ishala zud khub shiii fateme joonam:*

مرسی قربونت بشم.

جلبک خاتون دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 14:03

عههه! منم سرما خوردم :(


سرما خر عست....ولی دوس داشتنیه !

با تمام خر بودنش از بقیه دردها بیشتر دوسش دارم :دی
ان شاالله زودتر خوب بشیم :)

مترسنج سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:56 http://www.dar300metri.blogsky.com/

من و همکار بقل دستیم هم 2-3هفته قبل سرما خوردیم(ضل گرمای تابستون!)
مرض هم مرضای قدیم!

عجب!!!
ویروسام مثل هندونه یا میوه های گلخونه ای تو تمام فصول سال هست دیگه!!
ویروسام گلخونه ای شدن حتما!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.